آرشیف

2014-11-9

jameghor

نشرات و نشر مطالب شما در وبسایت جام غور

سلام خدمت شما همکاران و بیننده های گرامی وبسایت جام غور

با تکمیل شدن آخرین مراحل فنی و طراحی، وبسایت جام غور فعالیت هایش را سر از امروز بطور کامل از سر میگیرد.

قبلآ به اطلاع شما رسانیده شده بود که کاربران وبسایت جام غور خود مسئول نشر مطالب شان هستند، این اعلان مقداری همکاری وبسایت جام غور را سر در گم ساخته بود، به همین دلیل تصمیم گرفتیم که مثل سابق همه مطالب از طرف مدیر وبسایت جام غور نشر گردد.
البته تعدادی از همکاران موفق شدند، بعد از ثبت نام و وارد شدن به سایت جام غور، اقدام به نشر مطالب شان کردند که همچنان میتوانند این کار را ادامه بدهند، و دوستانیکه مطمئن نیستند بتوانند خود شان مطالب شانرا نشر کنند، هر مطلبی را که خواسته باشند در وبسایت جام غور به نشر برسانند، از طریق ایمیل آدرس های سایت برای ما ارسال نموده و ما در اسرع وقت اقدام به نشر مطالب شما خواهیم کرد.
مطالب شما که قبلآ در وبسایت جام غور نشر شده است، همه مطالب تان محفوظ است و ما سر از امروز شروع  به انتقال مطالب تان به این طراحی جدید وبسایت جام غور میکنیم.

دوستانیکه ضرورت به دسترسی به مطالب شان داشته باشند، میتوانند به آدرس انترنتی www.firozkoh.com رفته مطالب شان را بیابند.

یک ویدیو هم جهت راهنمایی برای دوستان که همه روزه سوال و شکایت داشتند از نحوه ثبت نام، ورود به سایت و غیره، تهیه کردم که در ذیل این مطلب، در یوتوب و فیس بوک خدمت شما گذاشته میشود، ببینید و باز هم اگر سوالی و یا مشکلی بود از طریف ایمیل آدرس ها، از طریق پنجره تماس با ما در تماس شوید، حتمن راهنمایی های لازم را خواهیم کرد.

با احترام
مدیریت وبسایت جام غور