آرشیف

2015-1-14

سید حضرت علوی

امتحان کانــکـــــــــــور کارکنان خدمات ملکی

سلام بخدمت تمام خوانند گان نظر شما در رابطه به امتحان کانکور کارکنان خدمات ملکی چیست؟ 
بنظر خودم کسانی که این کار کردند کسانی هستند که هیچ وقت بیکار نبودن که قدری بیکاری را بدانند، یا آنها کسانی هستند که در موقف های بالا قرار دارند و هیچ وقت به این فکر نمیکنند کسی که نتواند در امتحان کانکور سال اول موفق شوند تا سال آیند که دوباره کانکور برگزارخواهد شد این شخص چی کند؟
اگر امتحان کارمندان ملکی مانند سابق در هروقت گرفته شود بهتر خواهد بود چون اگر یک شخص از یکی ادارات فورم میگیرد ودر آن پست کامیباب نشود میتواند از دگر ادارات یا همان اداره فورم گرفته و امتحان دهد امید هست که کامیاب شود. اگر امتحان بشکل کانکوری باشد شخص میتواند که فقط سال یک مرتبه امتحان دهد اگر موفق شد که خوب اگر موفق نشد مجبور تا سال آینده که امتحان برگزار میشود بیکار باشد برایش بسیار مشکل تمام میشود.
همچنان از یک طرف اشخاص بیکار زیاد میشود واز طرف دیگر پست ها خالی میماند که باعث یک سری مشکلات خواهد شد وکسانی که از دانشگاه فارغ میشوند بفکر این هستند به زود ترین فرست کار پیدا کنند اما اگر امتحان به این شکل باشد بنظرمن شاید تا خیلی وقت ها بیکار بماند.
بنظرمن این بود مشکلات امتحان کانکور کارکنان خدمات ملکی وشاید بیشتر باشد که از پیشم مانده امیدکه این بنده حقیر را مورد عفو خود قرار دهید. 
بااحترام سید حضرت"علوی"