آرشیف

2016-6-6

اعضای سازمان روند سبز دریک راهپیمایی خیابانی صبح امروزدرفیروزکوه مرکزغور گروگان گرفتن مسافرین شاهراه کندز بغلان را محکوم نمودند.

این نهاد مدنی با سردادن شعارهای ضدطالبانی ازحکومت وحدت ملی خواستند که با عاملین رویداد شاهراه کندز بغلان جدی برخورد نموده و موقف سیاسی خود را دربرابر گرو های ترورستی وطالبان مشخص نماید.
این راهپیمایی که ازسوی نهاد روندسبز راه اندازی شده بود شماری ازاعضای شورای ولایتی ومردم عادی نیزاشتراک داشتند.
جزییات بیشترازهمکارم….
کیو
همه اعضای روند سبزو شماری از نماینده های مردم درشورای ولایتی دریک اعتراض مدنی صبح امروز درچوک مرکزی فیروزکوه گرد آمدند و گروگان گرفتن مسافران شاهراه کندز بغلان را ازسوی گروه طالبان محکوم نمودند.
این اعتراض کننده ها با سردادن شعارهای" مرگ به طالبان، ما حکومت طالبانی نمی خواهیم، طالبان ارگ باید پاسخگوباشند، تفکرطالبانی مردود است در جاده های فیروزکوه ریخته واین عمل طالبان را به شدید ترین الفاظ تقبیح نمودند.
حمیدالله فرامرزمسوول نهاد روند سبز دفترولایتی غور با محکوم نمودن حادثه خونین شاهراه کندز بغلان از دولت میخواهد تا سیاست خود را درمقابل ملا هیبت الله رهبر جدید طالبان مشخص نموده و عاملین این رویداد را مجازات نماید.
آقای فرامرز غفلت وبی کفایتی حکومت را در تامین امنیت شهروندان کشور نکوهش می کند و آن را یکی از عوامل کلیدی ضعف دولت می داند.
صدا…….
ازسوی هم عبدالرحمن عطشان معاون شورای ولایتی غور که دراین راهپیمایی حضورداشت هرنوع حمله طالبان وگروه های مخالف مسلح را مردود شمرده واز حکومت وحدت ملی خواهان مجازات عاملین این رویداد شد.
آقای عطشان دراین راهپیمایی گفت که آنان از نیروهای امنیتی حمایت کرده ودرمقابل گروه های مخالف مسلح استاده گی خواهند کرد.
صدا………..
گفتنی است که چندی پیش طالبان مسلح حدود 200 مسافر را در مسیرشاهراه کندز بغلان درمنطقه شنه تپه انگورباغ ولسوالی علی آباد کندز با خود برده اند که اضافه تر از 12 تن آنان را کشته، بیش از 150 تن را رها و شماری نیز اسیرهستند.

منصورخسرو/شبکه رادیونسیم /غور