آرشیف

2015-1-14

محمد ابراهيم آريائي

آغــــاز بکار هفتمین ســال ویــب سایت جـام غــــــــــور مبارکباد

 

چون  وبسایت جام وارد هفتمین سال نشراتی خود شد خواستم مراتب تبریک وتهنیت خودرا  تقدیم مسئولین زحمتکش این سایت پر افتخار نمایم واز دست اندر کاران این عرصه ء مهم فرهنگی سپاس گزاری کنم و در ضمن آرزو نمایم تا جهت ادامه فعا لیت خویش مصمم باشند.
واقعآ جای بسیار افتخار است که در این برهه از زمان ودر این عصر پر آ شوب کنونی که همه هویت ها ی ملت ها زیر سوال رفته است و تهاجم فرهنگی  دشمنان از یکسو و فقر فرهنگی  ملت ما از سوی دیگر کشور و ملت ما را به قهقرا میکشاندو خطر سقوط   جامعه را فراهم میسازدهستند افراد با درک ومسئولیتی که دست به این اقدامات میزنند.
گرچه ملت ما از لحاظ اقتصادی فقیر است وغور که از نظر دو لت مردان وحکومت ها  طی سالیان متمادی افتاده بوده  در فقر و مسکنت خاص به سر میبرد  نه  تنها ازین قاعده مثتثنی نیست بلکه از هر لحاظ مشکل داشته و هیچ گونه تو جهی به آن نشده است  ودر منجلاب بد بختی ها قرار دارد واین فقر تحمیلی جز با حرکت آگاهانه ملی در مان پذیر نیست و این حرکت و قیام ملی ممکن نیست مگر با ارادهء قوی و آگاهانه و این تحرک صرف از یک ملت بیدار قابل انتظار است وبس      
برای بیدار سازی و آماده سازی جامعه ء ما هم به یک محرک وانگیزه دهندهء قوی نیاز شدید است واین امریک ضرورت  حتمی است تابا گسترش ساحه علم ومعرفت و توسعهء تکنالوژی  معلو ماتی در سطح جهان  از هر طریق ممکن  برای رفع این نقیصه کوشا باشیم .
خوشبختانه وبسایت جام غور در شرایط کنونی  پیشگام شد ورسالت خود را به جا آورده انجام داد.
در عصری که جهان به یک دهکده تبدیل شده و غور باز هم از انظارپنهان مانده بود نام غور را  باز چون  دوران  قدیم زنده  ساخت زنده کردن تاریخ غور به ماغوری ها فر صت میدهدتا با استفاده از آراو نظریات یکدیگر فر هنگ تحمل  و اندیشه را پیشه ساخته و برای حل مشکلات عدیده ء جامعهء خود بیتدشیم و راه حل های اساسی را پیدا کنیم . مفکورهء خصو مت وکینه ورزی را کنار بگذاریم وجها نی فکر نمائیم.
در خاتمه بار دیگر این رو یداد مهم  و با ارزش تاریخی را برای تمام مردم خود تبریک گفته و برای مسئو لین زحمتکش این سا یت دوست داشتنی آرزوی موءفقیت میکنم
 
و السلام علیکم ورحمت الله وبرکاته وتعالی