X

آرشیف

شاهراه نجات دهنده گروگان گیری!
نوامبر 28, 2015

شاهراه کابل – بامیان – غور – هرات

 

اگر حکومت وحدت ملی خود را حکومت همه شمول، متعلق کلیه اتباع افغانستان و از دغدغه های قومی، لسانی و تعصب گرایی مبرا می داند، در این شاهراه نه قاطع طریقی وجود دارد، نه داعش حکم می راند، نه طالب زور می گوید و نه هم نیاز برای ایجاد پوسته های امنیتی در هر پنج کیلو متری دیده می شود! اصلی ما را به حال خود مان بگذارید و کاری بکار مان نگیرید و ما هم لطف می نماییم وعده های شما را به باد هوا می سپاریم!
هرگاه رهبران حکومت وحدت ملی صادقانه خواستار حفظ جان و مال ملت افغانستان اند و در برابرش خود را مسئول می دانند، لطف نموده شاهراه متذکره را اعمار نمایند که نیاز به مصارف گزاف برای پولیس شاهراه و شاهد گروگان گیری همه روزه نخواهد بود.
بدون شک انکار کرده نمی توانیم اینکه شهروندان که در این محل زیست می نمایند نیز حق دارند تا سرک اسفالت داشته باشند و همانند ولایات مشرقی انسان هستند و باید از مزایای زندگی لذت ببرند، این ها بودند که صرف نظر از همه دغدغه های زندگی به پای صندوق های رای رفتند و دولتمردان را نا امید از انتخابات همه شمول نساختند. اکثر ولایات افغانستان حتی جاده های ولسوالی های شان اسفالت است مانند ولایات جلال آباد، مزار و شبرغان!
در آخر از رهبران حکومت وحدت ملی می خواهم که از این بیشتر نباید مردم غور را فراموش اذهان خود و اوراق تاریخ قرار دهند و لطف نموده به مردم کم توقع این ولایت پس مانده و غریب اندک ترین توجه به خرچ دهند و از این بیشتر به زخم بی علاج مردم به جای مرحم، نمک نریزند.
به امید هدایت رهبران، غور انکشاف یافته و مردم همدیگر پذیر!

باحرمت
ذبیح الله انوری

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.