آرشیف

2016-4-14

jameghor

خلص سوانح احمد فهیم زلال

 

 

خلص سوانح احمد فهیم زلال

محترم  احمد فهیم زلال فرزند حاجی انجینر تاج محمد زلال،  در سال 1367 در یک خانواده روشن فکر و متدین دهکده غلمین، مرکز  ولايت غور، چشم به جهان گشود؛ محترم زلال در سال 1373 هجری شمسی شامل مکتب متوسطه موفق ولایت هرات گردید بعد از تمام دوره ابتدایه و متوسطه در این مکتب، شامل لیسه  سلطان غیاث الدین غوری هرات شد، وی ضمن ادامه دروس مکتب، استاد زبان انگلیسی در چندین کورس آموزشی در آن ولایت بود، نامبرده در سال 1385 به درجه عالی از لیسه فارغ گردید.
بعد از اشتراک در کانکور سال 1385 به پوهنځی زبان و ادبیات انگلیسی پوهنتون هرات راه یافت، بعد از یک سال تحصیل نسبت علاقمندی در امتحان رقابتی بورس های تحصیلی کشور هندوستان اشتراک و موفق به کسب بورسیه آن کشور شد، وی در سال 1391  مقطع لیسانس را از پوهنتون پونه در رشته اداره و تجارت بدست آورد.
آقای زلال در کنار اتمام  مقطع  لیسانس در کشور هندوستان، دارای دو دیپلومه در رشته های (  ارتباطات بین الملل حقوق بشر و نهاد های بین الملل) از پوهنتون پونه کشور هندوستان میباشد و همچنان به زبان های انگلیسی، پشتو و هندی تسلط کامل دارد.
بعد از فراغت از پوهنتون پونه کشور هندوستان به افغانستان برگشت و نخستین ماموریت اش که از طریق پروسه رقابت آزاد بود، به عنوان افسر ولایتی منابع بشری ریاست معارف غور آغاز به کار نمود. در طول مدت کاری اش صادقانه تلاش نمود تا خدمات ارزنده ی را برای مردم غور انجام دهند؛ وی همچنان با اخذ تقدیر نامه از سوی وزیر پیشین معارف تقدیر و تمجید شد. آقای زلال بعد از یک نیم سال انجام وظیفه در ریاست معارف، بنابر ختم پروژه به ولایت هرات رفت و در سال 2014 میلادی منحیث رئیس و آمر مالی شبکه رادیو باران آن ولایت آغاز به کار نمود. با سپری کردن یک سال در شبکه رادیو باران بنابر علاقمندی خدمت گذاری به همدیارانش که داشت در پروسه رقابت آزاد در ولایت غور اشتراک نمود و اوایل سال 2015 منحیث افسر ارشد حمایتی در مربوطات دفتر سی آر اس استخدام گردید که تا الحال در همین پست برای آرامش و رفا مردمش تلاش میکند.
صداقت، ایمانداری و تلاش جهت تامین عدالت بین تمامی اقشار جامعه و وسعت دید بزرگش که نسبت به مردم و وطن خویش دارد همیشه ایشان را وا داشته تا صادقانه و بدون کدام تبعیض از تمام توانایی هایش در امر خدمت گذاری برای مردم  استفاده نمایند.
وبسایت بین المللی جام غور به جوانان لایق و صادق همچو آقای زلال که همواره در امر خدمت گذاری به مردم دور افتاده ی غور شبانه روزی تلاش میکنند، میبالد و برای ایشان از بارگاه خداوند لایزال طول عمر، بهروزی و توانایی بیشتر در تمامی عرصه های زندگی استدعا مینماید.

با حرمت
اداره وبسایت بین المللی جام غور