X

آرشیف

​تفاوت من با وکلای پارلمانِ غور!

​تفاوت من با وکلای پارلمانِ  غور!

★ وکلا، به کسانی دوستی برقرار می نمایند که در زندگی خویش موارد چون پول، زور را داشته باشند. ☆ من، با کسانی دوستی برقرار می کنم که در زندگی خویش موارد چون صداقت، غرور را داشته باشند.

★ وکلا، کاری کسانی را انجام می دهند که برای شان در دورهٔ کمپاین رای داده اند. ☆ من، به حد توان کاری کسانی را می انجام می دهم که در پیشبرد همان امورات مشکل دارند.

★ وکلا، منظر تعارفاتی شان، اکثر افراد را بی خرد و بی سویه جلوه می دهد. ☆ من، از تعارفات بکلی منفورم و ساده بودن را اصل می دانم.

★ وکلا، در استخدام کوشش می نمایند نزدیکان خویش را استخدام نمایند. ☆ من، در امورات استخدام ارجحیت را به کسانی میدهم که تحصیل کرده و با تجربه اند.

★ وکلا، میخواهند تنها محلات که رای اخذ نموده اند، از فقر و بد بختی در امان باشند. ☆ من، میخواهم اینکه فقر از کلیه ساحات افغانستان برچیده شود.

★ وکلا، بنا به کاستگی از شخصیت شان نمیخواهند هر کار را با وزرا در میان بگذارند. ☆ من، در هرجا میخواهم تریبیون صدای خفتهٔ مردمم باشم.

★ وکلا، پول را اصل میدانند. ☆ من، پاس را اصل میدانم.

★ هر کارِ وکلا، برای مؤکلین شان نمایندگی از تابع احسان بودن را می کند. ☆ من، کاری از دستم نمی آید، اگر آید در قبال اش از طرفین بی توقع ام.

★ وکلا، آموزش میابند تا ارتباطات اخذ پول را مستحکم نمایند. ☆ من، آموزش دیده ام تا از داشته های معنوی دیگران مستفید شوم.

★ وکلا، ارتباط شان مقطعی است. ☆ من، ارتباطم طولانی است.

★ وکلا، با مسائل، اربابانه عمل می کنند. ☆ من، با مسائل مساویانه عمل می کنم.

★ وکلا، از انرژیِ مزدِ ملت امرار معیشت می کنند. ☆ من، از انرژی جسم نا توانم.

★ وکلا، حسادت می ورزند. ☆ من، عشق می ورزم. …… 

و چند تفاوت دیگر!

 

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.