X

آرشیف

یگـانــــه موسسه محترم که به ما فن و تکنیک کار میاموزاند

 
که در مرکز غور در عرصه ها ی اشتغال زائی کارگران غیرماهر را در حدود بیشتر از 170 تن بسیج که توسط 12 تن کارفرماهای ماهر سوق و اداره میشوند از دو ماه بدین سو در سیل بر فرودگاه هوائی مرکز غور و خانواده های اطرا فش را که  در معرض تهدید سیلاب های وحشتناک قرار دارند دیوار گبین محافظتی را  در حال ساخت وساز و اجرا دارند کار و بار این موسسه محترم در مرکز غور؛ فواید چندین بعدی را در قبال دارد:
1- جلو گیری از بیکاری؛ بیکاران دیروز نان آوران امروز.
2- رشد مهارت کارگران.
3- جلوگیری از مصایب و حوادث طبعی؛ آری پروژه فرود گاه هوائی مرکز غور دارای چندین بخش است:
1-گبین بافی توسط خانم های محل که 50 تن زن زیر نظر کارگران فنی موسسه آموزش یافته اند و صاحبان شغل گبین بافی شده اند؛ که بعد از این به سادگی نان شان را میتوانند دربیاورند.
2-بخش دوم کندن کاری سیل بر است که در این بخش 95 تن کارگران غیر ماهر توسط دو تن کارفرماهای ماهر سوق و اداره میشوند؛  و هم یک تن که محافظت سایکل ها و بایسکل ها را عهده دار است.
3- بخش سوم بخش سیل بر است که توسط 50 تن کارگران غیر ماهر و 5 تن کارگران ماهر و سه تن نگهبانان کارش به جلو میرود .
در مرکز غور به توانای پروردگار مان و زمینه سازی کار و بار این موسسه محترم دیگر میتوانیم با بیکاری مبارزه کنیم .
این موسسه محترم پروژه بزرگ و اشتغال زای دیگری را نیز روی دست دارند کا در پایان موفقانه پروژه فرودگاه هوای راه اندازی خواهند فرمود . که من نیز صاحب کار اندران پروژه خواهم شد. خواننده گان محترم اجازت فرمایند تا به کار گردانان خارجی وداخلی این موسسه محترم توفیق افق های روشن حیات در پرتو کار و بار شان از پروردگار عالمیان آرزو برم ؛ این موسسه اشتغال زا را دو دسته همکاری نمایم :
 
 آری ای ساکنان غور !!!

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد
کامنت

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.