X

آرشیف

-پیام تسلیت

 

 
انالله وانا الیه راجعون
 
شهادت ملامحمد امانی ،  یکی از بزرگان قوم تایمنی دولتیار  و از سنگرداران  و رادمردان دوران جهاد غور  را  به پیشگاه خانواده  ودوستان  محترم ایشان  و کافۀ ملت سربلند دولتیار، تسلیت عرض می کنم.
امانی  به عنوان یکی از بزرگان قوم،  در میان مردم جایگاه خاصی داشت و از احترام وعزت بسیاری برخوردار بود. همسنگران و هم نشینان وی،  همیشه از هوشیاری و بردباری ،  صبر و حوصله   ،  اخلاق نیکو  وعاقبت اندیشی همیشگی او به خوبی یاد می کردند. شهادت این  فرزند صدیق و خدمت گار دولتیار،  بدون شک ضایعۀ بزرگی است.  نقش ملا محمد امانی، در بقای آشتی و آرامش  اقوام  دولتیار  از چشم هیچ کسی پنهان نیست. ما از مسوولین ولسوالی دولتیار  وهمین طور از حکومت محلی غور جداً می خواهیم که برای شناسایی و دستگیری عاملین قضیه هرچه عاجل داخل اقدام شوند. از جانب دیگر از خانواده محترم امانی واقوام وبستگانش ، تقاضا می کنیم تا با همان احتیاط و دوراندیشی که عادت همیشگی شهید امانی بود با این موضوع برخورد نمایند. چنین حادثه ای  هرگز نمی تواند پوشیده بماند وقاتلین به زودی شناسایی خواهد شد و به  پنجۀ قانون سپرده خواهند شد. از مردم بزرگوار دولتیار و از بزرگان دولتیار نیز توقع داریم تا برای شناسایی وگرفتاری مجرمین حد اکثر تلاش خویش را انجام بدهند. آیندۀ دولتیار به درایت و هوشیاری شما مردم سربلند تعلق دارد. خداوند متعال روح شهید امانی را شاد داشته باشد وبه خانواده وبستگانش صبر جمیل عطا فرماید.
 
نبی ساقی
22/ 3/ 1391 / کابل  
 

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.