X

آرشیف

پیام تبریکی به مناسبت سال نو 1397 خورشیدی

 

پیام تبریکی به مناسبت سال نو 1397 خورشیدی

 
فرا رسیدن فصل بهار و حلول سال نو خورشیدی 1397 را برای همه دوستان وهموطنان عزیز خویش تبریک میگوئیم.
سال نو خورشیدی، سال درخشش نور و شکافتن قلب تاریکی ها ست. سال نو خورشیدی سال ذوب کردن یخ اندیشه های منجمد، سرمایی، زمستانی است. سال نو خورشیدی پیام آوری گرمی و محبت است. پیام  که ما را بسوی امید و دلبستگی به دنیا و آینده پر از نعمت و فراوانی فرا میخواند. درین فصل کم نظیر سال، غنچه امید در دل های مایوس مردم مظلوم و درد دیده افغانستان میشگفد، همه چیز متحول  میشود و ما را به دگرگونی، امید وار میسازد، پس جا دارد این فصل نور و امید و زایش و گشایش را برای همگان از صمیم قلب تبریک گفته و بخاطر تحویل حال مردم مان دعا کرد.
شما میدانید تحویل سال نو خورشیدی، از لحاظ زمانی، بهترین و مناسبترین فصل تحویل نسبت به همه مبادی سال هاست. تحویل سال خورشیدی هم زمان با تعادل شب و روز و فصل زنده شدن مرده های زمستانی، اعم از نبات، اشجار و ازهار است. فصل خوشی پرندگان و جنبش خزندگان و دوختن چشم به زیبائی های طبیعت و مظاهر شگفت انگیز راز خلقت است. بهار و نوروز فصل ایمان و عقیده به حیات بعد از مرگ و احساس محاسبه روز واپسین است. بلی روز نو، سال نو، فصل نواختن زنگ بیدار باش و شتافتن بسوی دروازه معارف و دویدن بسوی کشت و کار و ساختن جهان زیباست. فصل حرکت بسوی ساختن جهان عاری از تبعیض و مصیبت و در حقیقت فصل جنبش و تحرک و خوشحالی و خنده است. امیدواریم هموطنان با استقبال این لحظات خجسته، با کار و فعالیت خود را از بیگانگان بی نیاز سازند و با رفتن به مکتب و مدرسه، با نور علم و دانش مزین گردند.
آمین یارب العالمین
دست اندرکاران وبسایت جام غور

X

به اشتراک بگذارید

Share

نظر تانرا بنویسد

کامنت

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.