X

آرشیف

پس لرزه هــــای یک امتناع و خون شهیده فرخنده !

پس لرزه های یک امتناع و خون شهیده فرخنده !

پیوسته بگذشته قسمت شصت و چهارم :
روزی مرد ی روحانی مانند ی با محاسن سفید  و ریش انبوه  اش درحالیکه ظاهرأ   دوره ای بازنشسته گی با نعائیم و ثروت های لایتناهی  را میگذراند به دیدار یکی از یاران گرمآبه و گلستان اش رفت و درحالیکه  سخنانش را با یاد های شرینی از دوران جهاد و غنیمت ها چرب میساخت از جفای روزگار و از رفقای نیمه راه یاد میکرد و در همان محفل نیز  بصورت کنایه آمیز از پراگنده گی یاران جهاد و مقاؤمت سخن گفت و در خطاب به مردی که در کنجی از کاخ مرمرین  مانند خود ش با  محاسن بلند و ریش انبوهیش دست میزد پرسید : حضرت استاد  ! آیا به نظر شما این سکولارهای لامذهب!! که لاشخوار های معرکه اند در مقابل ملت توفنده و مجاهد ی که  دو امپراطوری را به زانو در آورده اند چه میتوانند بکنند ؟ چرا مجاهدین را که از ناموس مردم با خون و مال شان دفاع کرده اند از نظر دور میاندازند ؟ ظاهرأ اشاره این فرمانده سابق مجاهدین به تکنوکراتها ی بوده که از بدو تولد و ظهور دولت مافیائی کنونی تا به اکنون بربدنه  دولتهای موسوم به دولت مؤقت – انتقالی و انتخابی مانند موم چسپیده اند و صاحبان قصر ها  وویلاهای گشتند .

https://www.youtube.com/watch?v=vGRlE35cY7U

 این رهبر سابق جهاد علیه روسهای متجاوز و مالک  صد ها میلیون دالر سرمایه منقول و جایداد های غیر منقول که بنام  جهاد و مقاؤمت به شیوه صد در صد اسلامی و «چشک حلال!! » بدست آورده است در برابر مهمان اش با صدای سنگین و سهمگینی گفت : نگران نباش ! ازین دشمنان خدا و  دین که از چند صد نفر تجاؤز نه میکنند ، کاری ساخته نیست !!  ما متوجه این ملحدین و مرتدین هستیم که بسیار زود به جزای اعمال شان خواهند رسید !

https://www.youtube.com/watch?v=gBo8nMZtqhU&feature=youtu.be

اما دیری نگذشت که دریک صبح  آفتابی گروهی ازوِلگردان و معتادانی که تفاله های نظام مافیائی کنونی اند درزیارت شاه دوشمشیرهء  شهر کابل  جمع شده و دربدل اندک دیناری گروهی که از همین مرغ دزان  و قاتلان را مأمورساخته بودند تا در غیاب سران و رهبران دولت موسوم به وحدت ملی افغانستان که مشغول طواف کاخ سفید بودند برای نیروهای پشت پرده یا رجال الغیب قدرت اصلی  در افغانستان نشان دهد که « ما هستیم »

https://www.youtube.com/watch?v=yVwpnIzutaI

و نباید هیچکسی جرئت کنند تا ما را از صحنه تقسیم غنیمت ها خارج سازند  ، کسی ازتبار  بی گناهانی را باید ذبح شرعی مینمودند در راستای چنین مأموریت خونین بوده که  ولگردان و لاشخواران زیارتگاه شاه دوشمشیره و معتادان  چوک کابل یک بانوی محجبه ای مسلمانی را با دردناک ترین شیوه به قتل رساندند و سرانجام نیز به آتش زدند  .

https://www.youtube.com/watch?v=KbZyafIYPJE

از سخنان پدر پیر شهیده  فرخنده  معلوم گردید که یک بی گناهی باید قربانی می گردید ، چنانچه وی در آخرین بخشی از سخنانش پس از آنکه از داستان فشار روانی بر خود از سوی فرمانده  پولیس کابل پرده بر میدارد با صراحت بیان میدارد که : فکرمیکنم به جایی فرخنده هر خانم و دختری که در آنجا می آمد این پلان بوده !!باید این عمل آنجا بر سرش انجام می شد یعنی فرخنده مورد بحث نبوده ، هر خانم و دختری که این جا می آمد ..برای ازینکه در شهر کابل یک تشنج رونما شود ، یک ازدحام پیدا شود ، اشخاص مغرض و اشخاص موقع طلب از همین موضع استفاده کنند ، تنها فرخنده مطرح نبوده ……..
ادامه دارد
 
آخرین بخش
 

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.