X

آرشیف

*وحدت ملی*

وحدت ملی سوژۀ اصل است تا فرع اتحاد و همبستگی ملی بین کلیه افراد و اشخاص یک ملت از جملۀ شاخص های بارز و برازندۀ افتخار آمیز همان ملت محسوب می شود

وحدت ملی سوژۀ اصل است تا فرع اتحاد و همبستگی ملی بین کلیه افراد و اشخاص یک ملت از جملۀ شاخص های بارز و برازندۀ افتخار آمیز همان ملت محسوب می شود و همان شاخص اتحاد است که اشخاص را در انکشاف اذهان و ترقی دیار شان جهت می دهد. امروزه عدۀ کثیر از هم میهنان ما اهمیت والای همبستگی را نادیده می گیرند و معمولا برایش ارزش اندک را قایل می شوند که گویا اتحاد و همبستگی میتواند موثر باشد اما بدون شک از اصلیات نه بلکه از جملۀ فرعیات به حساب می آید.
در این راستا میخواهم اینگونه وضاحت دهم اینکه ملتی و دولت می تواند پیروز باشد که نخست از همه معضل بی اتفاقی را از بین افراد و اقوام بکلی ریشه کن ساخته باشد و هرگاه نخست از همه به این مورد توجه ننماید، باید دانست که همان دولت باید کلیه وقت اختصاصی اش را که همان چهار و پنج سال است صرف دید و باز های بی فایده با گروه ها و طیف های متفاوت مردمی و سمع شکایات و مخالفت های شان از اقوام دیگر بگذراند که وقت کافی برای انجام کار های محوله ی دیگر پیدا نخواهند کرد و سراسر با مردم اش درگیر معضل های خواهید شد که حل اش نا ممکن است و یا اینکه در مدت های قریب حل گشته نمی تواند.
پس دوستان عزیز و گرامی! بیایید نهال اتحاد و همپذیری را دل های بی کینه ی مان دهقانوار بکاریم و برای باور سازی و مثمر سازی اش همه جانبه بکوشیم و حتی باید کوشش نماییم تا از میوه های درخت اتحاد حاصل گرفته و بین دیگران بصورت مساویانه نشر و پخش نماییم تا باشد که درد ها درمان و غم های دیرینه پنهان و پنهان تر گردند.

با حرمت
گل رحمان فراز

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.