X

آرشیف

مبارک باد تقرر خردمندانه!

مبارک باد تقرر خردمندانه!

تقرر مبتنی بر شایسته سالاری و درایت کاری محترم دادستان گل احمد حیدری را بحیث "رئیس كميته اول رياست نهايي مبارزه با جرايم فساد اداري مركز عدلي و قضائي" برای کلیه دوستان و عزیزان که به افتخار آفرینی دوستان شان خوش می شوند و روحیه می گیرند مبارک باد می گویم.
محترم دادستان حیدری مدت هفت سال به حیث رئیس دادستانی استیناف ولایت غور موفقانه ماموریت کرد، موفق بود، طرف قرار نگرفت و رضایت مردم را با رعیت امورات و قوانین اداری داستانی کل حفظ نمود و همان بود که از طرف اداره دادستانی کل به اوج افتخار و تقدیر دست یافت که سمت فعلی از لحاظ معنویات عالی تر، از لحاظ تسهیلات خدمت رسانی برازنده تر و از لحاظ مقام والاتر از مقام قبلی اش می باشد.
هفت سال خدمت موفقانه در بدنه ماموریت که همه روزه سروکار اش با مردم و درگیری با دوسیه های مختلف اختلاف باشد، کاری دشوار است و نیاز به شخصی است که دارای شخصیت منحصر به فرد باشد و خوشبختانه حیدری در این رابطه نقش بی شایبه را بازی کرد و می توان وی را از جمله رئیسان موفق و با مدیرت خواند که مثال اش کم تر پیدا می شود.
طبعا در هر اداره کم و کاستی های وجود دارد و امکان ندارد با تقرر و مدیریت یک شخص مشکلات یک اداره کاملا مرفوع گردد، اما مدیران موفق و با اراده همچون دادستان حیدری می توانند نقش قابل ملاحظه شان را به درستی برای انکشاف امور برملا و قابل مشاهده بسازند که خود فخر زا است.
تقرر فعلی دادستان حیدری را درایت کاری و تجربه پر بار هفت ساله اش شکل می دهد که حتی دادستان کل نتوانست ویژگی بارز مدیریتی و شفافیت کاری وی را نادیده بگیرد و از همان خاطر او را تا چند وقت معطل قرار داد تا اینکه مستحق بهترین مقام معنوی دانست و او را افتخارانه مقرر کرد.
از اینرو، بار دیگر این تقرر را به فال نیک گرفته، جشن برپا نموده و از دادستان حیدری می خواهیم تا به روال خدمات و شایستگی های قبلی اش در این بست هم افتخار حاصل نماید و بر برملا سازی توانایی اش تکیه زند تا به افتخاری برای ما و اقتداری برای خودش تمام گردد.

با مهر 
گل رحمان فراز

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.