X

آرشیف

صدور فتوای قتل گرسنه گان در خطبه کرونائی آخند انصاری !
فوریه 22, 2021

afrotan

 
گفتند با اینکه خسرو یکم معروف به خسرو انوشیروان سی هزار مزدکی را یک قلم کشتار کرد چطور لقب انوشیروان عادل را گرفته است ؟ گفته شد این لقب شریف به خاطر آن است که در قتل وغارت تبعیضی قائل نه می شد ومساوات را رعایت میکرد ومیدانیم که ظلم یکسان هم نوعی عدل است ! یعنی با  ظلم عادلانه وی راعادل می خواندند.اکنون که از آسمان آتش می بارد واززمین فریاد می جوشد میتوان آثاری ازچنین عدالت انوشیروانی رادرخطبه ها وسخنرانی های پرشوری از آخند مجیب انصاری متولی مسجد گذرگاه هرات به عنوان فتواها وتوصیه های  پسا کرونائی باید مشاهده نمود  . 

بله ، این برای چندمین باراست که ایشان با تکیه بر گفتمان سنگواره ای شریعت مدار غیر اجتهادی و مملو از خرافات دست به چنین فتوی های شگفت انگیزی میزند ؛ وقتی ثقل این قرئتی از دین را همچون نظام ولایت فقیه مطلقه از مرزهای دوره ء سنت و حیات قرون ؤسطائی درقلمرو جغرافیای شبه جزیرة عرب عدول نه کند طبیعی است که برای رفع نیازهای اساسی زندگی انسان معاصرازهمان شیوه انوشیروانی بهره می برد وفتوای قتل گرسنه گان ونیازمندان را صادرمیکند . 

برای ادامه مطلب اینجا را کلیک نمائید

 

 
X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.