X

آرشیف

” سیأ “ست یک بــــــــــــــــــام و دو هوا !

شائعه وجود عقب نشینی استراتیژیک نیروهای موسوم به اردوی ملی افغانستان از ولایات جنوب غربی افغانستان به قدری محکم و ریشه دار شده است که نه فقط مطبوعات آزاد و سرکاری آنرا جدی گرفته اند و درباره آن مطالبی را مینویسند و منتشر میسازند که هیچگونه جای بحثی در آن نیست بلکه مردم عادی و عوام الناس  نیز وقتی چنین شائعاتی را بصورت مستند میبینند و میشنوند  با ناقراریی و اضطراب خودرا واداروملزم  به اشتراک در این بحث سرنوشت ساز تاریخی  می بینند .

https://www.youtube.com/watch?v=MBy9f80_P40

 عقب نشینی های آخیری مبنی بر ترک پوسته ها و مراکز نظامی ازسوی ارتش ملی که هم اکنون جریان دارد مورد بحثهای موافق و مخالف قرار گرفته است . دولت وحدت ملی بروزن " مالی "  از یکسو با توده های محروم و تهی دستی مواجه است  واز سوی دیگر دست های ناپاکی از آستین پوسیده این دولت مافیائی بیرون آمده و می خواهد طوری وانمود کند که گویا تحرکات  آخیر آرتش ملی وابسته به دولت ما فیائی بر مبنای محاسبات نظامی و تاکتیکی طراحی شده است تا ارتش ملی با صلابت و قاطعیت لازم وارد عمل شوند . !!اما حقیقت غیر از آنچه هست که سخنگویان رسمی و نیمه رسمی در باره تحرکات آخیر دسته های از ملیشا ها و آرتش به اصطلاح ملی در باره آنچه که " عقب نشینی تاکتیکی !!" میخوانند ،  بیان میدارند . 
 

ادامه مطلب در اینجا

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد
کامنت

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.