آرشیف

2015-6-19

سلیمان کبیر نوری

راز های مخوف پس پرده ی صلح طلبی با پاکستان و مزدروانش

آهای بعضی ها ! میخواهید خیانت ملی و خاین به وطن شاخ و دم هم بکشد؟

 

(حقایق خیانت به مردم افغانستان با مدارک مستدل ویدیویی)

درود بر روان پاک سرباز دلیر وطن قاسم شهید، این تازه ترین قهرمان راه آزادی و استقلال و نوامیس ملی !

درگیری مرزی میان عساکر سرحدی افغانستان – پاکستان در گوشته ی ولایت ننگرهار که منتج به شهادت سرباز جوان برومند و شجیع این سرزمین، قاسم شهید شد، تابوی روابط دیرینه ی جلالتماب حامد کرزی را با جنرالان نظامی پاکستان درهم شکست و بصورت بسیار مفتضحانه افشاء کرد.
البته این روابط پُت و پنهان را یکی از قهرمانان ملی قوماندان پیشین قوای سرحدی زون شرقی کشور محترم جنرال امین اله امرخیل حدود دوسال پیش به افشاء گرفت و از اثر این افشاء گری و موضع گیری در دفاع جانبازانه از سرزمین مقدس افغانستان، از وظیفه برکنار شد که این جانب درخامه ای در مورد آن تذکراتی داشتم که درلینک زیر قابل دسترسی میباشد.

در شورای امنیت ملل متحد:
گریستن بر تجاوز و جنگ اعلام ناشدهء 35 سالهء پاکستان بر ضد افغانستان کافی نیست!
درگیری نظامی گوشته که دیوار سیاه جنایت و خیانت اشغال سرزمین افغانستان تا عمق حدود پنجاه کیلومتر، توسط قوای نظامی پاکستان در معامله سِری و پنهانی با مقامات حاکم افغانستان را ازهم فرو ریخت و حاکمان افغانستان را سیه روی و رسوا نزد مردم افغانستان و جهان به نمایش گذاشت.
بعد از رسانه ای شدن این تابو شکستن، ما شاهد ایجاد انگیزه های شگرف و احساسات واقعی دلاورانه و وطنپرستانه اکثریت قاطع مردم خود بودیم که به شکلی از اشکال بر ضد اشغالگران پاکستان از خود احساسات تبارز میدهند.
حامد کرزی و تیم کاری ایشان طی چند سال اخیر مورال جنگی نیروهای قوای مسلح کشور را با برادر خطاب کردن گروهک های افراطی تروریستی ی صادر شده از پاکستان به صفر تقرب داده بود، مگر با رویداد اخیر؛ امروز مردم افغانستان یکبار دگر شاهد انگیزه نیرومند و احساسات بلند و مورال استوار خروشنده سربازان اردو، پولیس و امنیت ملی افغانستان میباشند.
با دوستی که در داخل کشور صحبت تلفونی داشتم، چنین اظهاراتی داشتند که برایم شگفت آور بود؛:« حوادث رزمی در برابر اشغالگری پاکستان در شرق کشور وضع روانی و عواطف و احساسات و انگیزه ها را در میان مردم دگرگون ساخته است. حالا همه ملیت ها خود را یک تن و یک جان احساس میکنند؛ تضاد ها و مسایل قومی، زبانی و منطقوی و مذهبی که یگانه سلاح نیرومند دشمنان این مرز وبوم میباشد دگر بسیار تضعیف شده است. رویه پولیس ، سرباز اردو و دیگر افراد امنیتی آشکارا متحول شده با عامه مردم با شفقت و مهربانی بیسابقه برخورد میکنند…».
بلی درگیری گوشته و افشای اشغال خاک افغانستان جرقه ای بود که مردمان این مرز وبوم را از اغفال و خواب بیش ازسه ونیم دهه ای بیدار ساخت.
ما میبینیم که مردم ما با راه اندازی تظاهرات متحدانه و پرشور، اشغالگری پاکستان را محکوم میکنند. محصلین ننگرهار جهاد را بر علیه پاکستان اعلام میدارند. مگر طوری که گفته میشود اراکین دولت اسلامی تحت زعامت حامد کرزی، تلاش میکنند تا جلو احساسات مردم را سد کنند و بازهم به چشم مردم خاک بپاشند. یکی ازین مثال ها اظهارات رئیس جمهور کرزی است که فریاد زدند" ما هیچگاهی خط دیورند را به رسمیت نمی شناسیم".
کاکاجان چرا عوامفریبی میکنی؟ این جا حرف دیورند نیست، موضوع و مسئله بالای اشغال خاک افغانستان است که ده ها بنا با برگ و ساز نظامی پاکستان در داخل خاک افغانستان ساخته شده و طبق آخرین خبر ها پیشروی نظامیان پاکستان هنوز هم ادامه دارد. در ویدیوی مستند از مدارک واگذاری خاک کشور طی معامله حکومت شما با جنرالان پاکستانی صحبت میشود. دیگر مردم گول عوامفریبی های شما را نمیخورد.
اردوی افغانستان که شکم شان گرسنه است و معاش شان هم بموقع داده نمیشود ( این درحالیست که ارگ نشینان ملیونها دالر از مراکز جاسوسی کشور های مختلف گویا برای مصارفات شخصی خود پول میگیرند)، اما در ویدیو های مستند خبری با عشق و شور وطنپرستی ایکه دارند میگویند با کلاشینکوف و پیکا آماده ی دفاع و جانبازی در برابر اشغالگران نیرومند پاکستانی میباشند و درین راه تا پای جان میرزمند. 
پولیس جوان سرحدی طی مصاحبه با طلوع نیوز میگوید:" مادرم برایم گفت که تا پوسته های پاکستانی را ازبین نبری، زنده خانه نیایی". اما مادر بیچاره این سرباز نمیداند که ولسمشر وطن شان درین توطئه ها دخیل است.
یک سند محکم و متقن و انکار ناپذیر دیگر- محترم لطف اله نجفی زاده گزارشگر تلویزیون طلوع که از آخرین پاسگاه مرزی پولیس سرحدی در ولسوالی گوشته دیدن نموده، طی مصاحبه ای با گل آقا شیرزوی والی ولایت ننگرهار در مورد ایجاد تائسیسات نظامی پاکستان در داخل خاک افغانستان پرسشی را مطرح میکند، که این تائسیسات ده سال پیش ساخته شده است، چرا نگرانی دولت افغانستان را بر نه انگیخته است؟ محترم شیرزوی با پاسخ خویش راز بزرگی را شاید عمدن و یا ناخود آگاه چنین به افشاء میگیرند:- « اَمرِ رئیس صاحب جمهور است – امر مرکز است – ما تابع اَمر هستیم – ما والی هستیم – اینجه ما اجازه به جنگ و کتاب و حساب هم نداریم، جنگ و گپ های سیاسی- اِی به وزیر خارجه تعلق دارد – به رئیس جمهور تعلق دارد – به ما تعلق ندارد.»
پاسخ محترم گل آقا شیرزوی را که یک سند تاریخی مهم از خیانت ملی است، درویدیوی دو دقیقه ای ذیل ببینید و بشنوید:

http://youtu.be/zRyOZLfJWnM

محترم لالی حمید زی، عضو پارلمان کشور که در راس هیئت پارلمانی غرض روشن شدن قضایا در ولسوالی گوشته سفر کرده بودند، با ارایه گزارشی از تحولات و حوادث اخیر در ولسوالی گوشته چنین اظهار داشتند : – "برخی اسناد و مدارک وجود دارد که حامد کرزی همراه با وزیران دفاع، امور داخله و اداره امنیت ملی با پاکستان قرار داد امضاء کرده است ".
( از قرار آمار های تازه در مورد نفوس افغانستان یعنی حدود بیست و هفت و نیم ملیون، عالیجناب آقای کرزی میخواهد تا 27 ملیون وچهرصدو نود هزار انسان جنگزده و زجر دیده و بدبخت این مرز و بوم را یکبار دگر فدای خواست های تخمینن نه تا 12 هزار افراد افراطی، متحجر تروریست و مزدوری که برای حصول اهداف پاکستان میجنگند بسازد). جامعه ی جهانی نیز برای قلع و قمع همین تروریست ها و مجازات حامیانشان در افغانستان حضور یافته اند، اما زعیم افغانستان طوری که خود با تلویزیون الجزیره اعتراف کرده است، و با استناد این اعترافات، این کرزی بوده که مانع همه برنامه های مبارزه بر ضد تروریزم جهانی که نیرو های جامعه ی جهانی برای این مامول خطیر به افغانستان هجوم آورده اند، شده است.
اما آیا توجه فرموده اید که شوراگک های اجرت بگیر اسلامی – دولتی و علمایی و روحانیونی! در داخل و خارج کشور در رابطه با این اشغال و تجاوز به حریم مادر وطن به کلی خاموش اند و برابرمثل گنگ سیرت ها و سادات ها و ظاهر داعی ها و … همیشه به حجاب زنان و زن ستیزی، تصاویر و سریال های تلویزیونی، حرام بودن موسیقی و به اشاعه و تبلیغ تحجر گرایی و بنیادگرایی … چسپیده و پرداخته اند؛ گویا یگانه وظیفه و دَین اسلامی و وطنی همین باشد و بس، این سکوت و چشم پوشی در برابر اشغالگری پکی ها و صادرات تروریستی و انتحاری آنان بنام طالبان فقط سند خیانت ملی این آقایان مقدس نما و سپید پوش سیاه درون است.
همچنان احزاب نامنهاد چپ و راست و میانه ای که سنگ وطنپرستی و مردم دوستی در دبه برنامه های دایم کوبیده میشود، خموش اند. اکثر نهاد های و انجمن های بیرونمرزی…خمود و جمود، گویی هنوز از ماجرای اشغال بیخبرند یا اصلن این مسئله ربطی به ایشان ندارد.
حالا شرایط آبستن واکنش های تند و جدی مردمی شده است که تا با راه اندازی تظاهرات مسالمت آمیز به خاطر مجازات جنرالان پاکستانی این حامیان اصلی تروریزم، و متجاوز بر حریم افغانستان، ذهنیت عامه جهان را بیدار سازند.
من، برنامه ی برای گذر از بحران افغانستان ووحشی گری های پاکستان و مزدوران دنی و دونش را که سه سال قبل پیشنهاد نموده بودم درینجا بازهم پیشکش خواننده گرانقدر مینمایم:

http://www.vatandar.at/SulaimanKabirNoori11.html

اینک دو تا از ویدیوهای حاوی ی مدارک و مستندات تجاوز و اشغال اجنبی و وطنفروشی سلطان و غلام را خود ببینید و بشنوید و خود قضاوت فرمایید:

واژه های کلیدی درین ویدیوها:
در سال 2008 اراکین دولتی ازین اشغالگری رسمن مطلع ساخته شده بودند. – پروتوکول واگذاری از جانب افغانستان را وزیر دفاع وقت جناب عبدالرحیم وردک مشهور به بند برق پرانک عهده دار میباشد امضاء نموده است.- مردم عامه و افسران و سربازان روحیه بلند دفاع از کشور را حاصل نموده اند که طی دو دهه اخیر چنین نبوده است./ تیم حکومتی بر عکس، احساسات مردم را میکُشند.- والی ننگرها باخبر ازهمه مسایل، خاموش است.- فریدون مومند نماینده مردم ننگرهار در پارلمان، طی ملاقاتی با حامد کرزی، ده سال قبل، از پیش روی نظامیان پاکستان در داخل مرز افغانستان خبر داده بودند؛ اما کرزی تا امروز خود را به کوچه حسن چپ زده است و ساکت و صامت است.- بعدن حاجی صاحب دین محمد خان به محترم فریدون مومند توصیه میکنند که مطلب را رسانه ای نساز.- هیئت پارلمانی حقیقت یاب در گوشته ثابت کردند که سخنگوی وزارت داخله بنام صدیق صدیقی به مردم دروغ گفته است.- اعضای گروپ پارلمانی حقیقت یاب در گوشته گریه میکنند.- اینکه ناتو این ساختمان را به پاکستانی ها داده است، دقیق نیست. – نصیر کامه وال قوماندان کندک4سرحدی مهماندار نظامیان پاکستانی؛ و ارجگذاری وزیر داخله به این خیانت کامه وال، کامه وال با تفویض رتبه فوق العاده. – در قطعات نظامی افغانستان پاکستانی ها هم حضور دارند. نظامیان افغانستان به ژورنالیستان اجازه بازدید از پوسته های پاکستانی ها در داخل خاک افغانستان را نمیدادند. – راز ها سخت عمیق و پیچیده است. 
این شما و این هم ویدیوها :
ویدیوی دوم:

http://www.youtube.com/watch?v=MCXw10F9v3E

ویدیوی سوم:

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Xao1iS5Rp4I