X

آرشیف

در آستانه هفته شهید!

هفته شهید یعنی هفته احترام به عزت و آزادی با نمایش ادب، تواضع و خویشتنداری. این هفته از ما می طلبد تا با تلاوت قرآن و کمک به مستمندان روح رفتگان را شاد و بازماندگان را از کربت آباد فقر و نیازمندی نجات دهیم.

حرکات غیر مودبانه، گشت زنی های مسلحانه و غرور آمیز، آزار و اذیت شهروندان، بستن راه ها و فیرهای هوای و زمینی در روز یاد بود از  هفته شهید روح قهرمان‌ملی را میرنجاند و خنجریست بر قلب دوستداران واقعی آن..

بنآ از همه دوستداران شهید احمد شاه مسعود و پیروان شهدای این وطن صمیمانه آرزو دارم تا جلو اوباشان اماتور، بد معاش، خود سر، ضد مدنیت و مخالف خط قهرمان‌ ملی کشور را بگیرند. از آنجاییکه بنیاد شهید احمد شاه مسعود مردم را از راه اندازی حرکت های مسلحانه و آزار دهنده هشدار داده است. پس هر فرد و گروهی که به بهانه هفته شهید با کاروان‌ موترهای حامل لنده غرهای مسلح در شهر و بازار دیده شود پیرو خط شهداء نیستند هر هموطن‌ ما حق دارد به ایشان نفرین بفرستد و جلو شانرا بگیرد..

روح شهدا شاد وخاطر شان جاویدان باد.

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.