X

آرشیف

خیر و شر از جــانب اوست !

خیر و شر از جانب اوست !

خیر و شر از جانب اوست !

آری ، به اثر باران سنگین 13/02/1395 سیل خشمگینِ از دامنه های سیاه کوه دهکده ی کندیوال را سخت به تهدید گرفت و خانه ها ، اموال منقول و غیرمنقول را با خود سیل آسا به پنجه گرفت و با خود حمل کرد.
نمیدانیم که به کدام صخره یا گردابی فرو خواهد برد ، تنها چیزی را که به اهل این دهکده گذاشت دیشب را به مساجد جاه نداشتند، بخسپند.
خدایی را سپاسگذاریم که مردمان هوشیار آن دهکده ویژه دهکده ی آباد ، دهکده ی مملو از محبتِ ته تیل را ویران و مردمان هوشیارش کوشیدند تا انسان ها را ازین صحنه ی وحشتناک به سلامتی بیرون برند.
اکنون آنهایند و یاس و ناامیدی ، دهکده ی ته تیل حیات رفاه را داشتند سپری مینمودند. خیلی متاسفیم که در کمتر از یک ساعت همه هستی آن دهکده ی کوچک و رفاه را اکنون در ته تیل کندیوال نداریم.
به حکومت محلی غور ویژه خیراندیشان شهر فیروزکوه صدا بلند مینماییم. روا ندارند تا این مردمان صاحب شرف ، صاحب عزت ، صاحب رفاه در بیخانگی و خانه بدوشی حیات به سر برند. من با خانواده های ته تیل کندیوال از نزدیک آشنا بودم و سر خوان با حرمت ایشان ، خوانده و ناخوانده شب زنده داری ها نموده ام و کباب های بره شب ، چوپان مابانه به سیخ میکشیده ی و صرف میکردیم بدون اینکه از رییس خانواده مصلحت بطلبیم.

باسپاس و ارادت
ح. یعقوبیان فیروزکوهی
باشنده شهر فیروزکوه

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.