X

آرشیف

حمایت و پشتیبانی قبیله ی سلطانیار و خدایار از اعمار اولین بندبرق در مرکز ولایت غور !

بنام خداوند توانا و دادگر !

     همه میدانیم که ملت و جموع مردم اند که حکومت را میسازند و از دولت خویش و عملکردهای آن حمایت و پشتیبانی میکنند و اگر بالعکس باشد، حکومت و متولیان امور در سطح مرکز و ولایات نمیتوانند که برنامه های خویش را با موفقیت انجام دهند.
    بنا، روی این اصل مهم و اساسی قبیله ی سلطانیار و خدایار که در اساسی ترین جغرافیای غور یعنی مرکز این ولایت و اطراف و اکناف آن مسکن گزین هستند مثل همیش با کمال میل و حس مسوولیت انسانی و اسلامی خویش بار دیگر از بزرگترین برنامه و فعالیت حکومت که همانا اعمار اولین بندبرق به ساحه گرمابک پوزه لیچ مربوط چغچران مرکز ولایت غور میباشد حمایت و پشتیبانی خویش را اعلام کرده و شش تن از متنفذین و بزرگان قومی را جهت اشخاص مرتبط با شرکت ساختمانی این پروژه ی عمرانی تعیین کرده اند. تا از بروز مشکلات و کارشکنی های که از طریق قریجات مربوط به این عشیره خدای ناخواسته صورت میگیرد جلوگیری کنند ولی در مورد تامین امنیت و جلوگیری از مداخلات بیرونی وظیفه ی شرکت ساختمانی مربوطه و حکومت محلی میباشد.  
    هم میدانیم که هر کارکرد و خیزشِ هم محاسن و هم معایب، هم مخالفین و هم موافقین خویش را دارد، درین جای شکی نیست که در انجام چنین فعالیت های بزرگ و زیربنایی گروه و دست های مختلف سیاسی، اجتماعی، خارجی و حتا داخلی مداخلات و کارشکنی های خویش را دارند. اما، با وجود این همه تخمینی ها و پیشبینی ها شخصیت های قومی براین شدند که منحیث الگو، اولین گروه از مردم باشند که این مسوولت را پذیرفته و ازین اقدام نیک دولت که آرزو و آرمان چندین ساله ی غوری ها به آن نهفته است اعلان همکاری و همیاری نمایند.
     امیدوارم که تمام اقوام و ساکنین غور به ویژه ساکنان شهر چغچران ازین اقدام دولت پشتیبانی کرده و وظیفه ی انسانی و ایمانی خویش را انجام دهند. بزرگترین اقدام حکومت وحدت ملی در ولایت غور اعمار بندبرق گرمابک پوزه لیچ میباشد که جای سپاسگذاری و تشکری میباشد.

 

حمایت و پشتیبانی قبیله ی سلطانیار و خدایار از اعمار اولین بندبرق در مرکز ولایت غور !

باارادت
غلام رسول مبین
شهروند چغچران
06 حمل 1394 هـ.ش.
 

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد
کامنت

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.