X

آرشیف

بهای عصیان یک ملت!
ژانویه 2, 2017

afrotan

میگویند : طیاره ای که در حال سقوط بود و همه مسافران به اضطراب و ترس افتاده بودند ولی یکنفر بی خیال نشسته بود از وی پرسیدند : که تو چرا نگران نیستی ؟ آن مرد با خون سردی جواب داد ، چرا نگران باشم ؟ مگر طیاره مال پدرم است که از سقوط آن نگران و ناراحت باشم ؟

چنانچه بارها گفته ام و نوشته که اززمین و هوا ی میهن توطئه می بارد و مردم بینوای ما را همچون هفتادودوتن در شب عاشوری محاصره کرده اند و آب را بروی ملت ما بسته اند و باران تیر را گشوده اند در این میان بسیاری از "ما " چنان آسوده خفته ایم که مگر شیپور دالر و امتیازات بیـــدار مـان کنند .! آنگاه که حنیف خان اتمر جاسوس سفاک و جانباز سینه چاک جنگ جلال آباد در روزروشن و درپیشگاه مجلس نمائنده گان بر امضای معاهده های خود با کشور های چون ایالات متحده امریکا و ناتو فخر فروشی میکند و مجموعه ای از آن معاهده ها را همچون آب حیات معرفی میکند و میگوید که از چهار ماه بدینسو کشورهای که ما با آنها موافقتنامه های امنیتی امضا نموده ایم هر روز مبلغ دوازده میلیون دالر برای هزینه های نیروهای امنیتی می پردازند ،  

 

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.