X

آرشیف

اسلام را از لوف سوزن نباید دید!

اسلام را از لوف سوزن نباید دید!

◀دین مبین اسلام در واقعیت به نهایت اندازه و به عالی ترین درجه جامع و فراگیر است که سیر تکامل دین داران مذاهب دیگر را به جامع و فرهیخته بودن اش مجذوب ساخته و تمایل شان را با ارایه موارد بصورت اکادمیک و تحلیلی کما فی سابق و یا هم بیشتر از پیش بر انگیخته است و ایشان را برضایت خودشان وادار به غور، پژوهش و مو شگافی در رابطه به دین اسلام می نماید. 
◀باید خاطر نشان ساخت که علی رغم این همه بر چسپ زدن ها و توطئه بافی ها پیرامون بدنام سازی این دین، اکثریت قریب به اتفاق اجتماع پژوهش های شان را بصورت مثبت در ریشه یابی دین مبین اسلام و زندگی عبرت آمیز پیشوای رسولان (محمد) بخرچ میدهند تا در حقیقت کتمان شده پی ببرند و راه ی راست را بر راه چپ ارجح بدانند.
◀اینکه عده ی از مسلمانان فلسفه سرا و پاکستانی اندیش چه میگویند و از اسلام چه چهره ی به تصویر می کشند، بخود شان مربوط می شود و بدون شک اسلام در هر دو روایت فوق (فلسفه سرایی و پاکستانی اندیشی) قربانی اهداف شوم نا پی برده گان شده است و بانگ بی عدالتی افراط و تفریط از آن سر زده است. رسول خدا میگوید که "انسان نباید از یک سوراخی دو بار گزیده شود." اما این ما ایم که بدون تامل فکری روان هستیم و به شعار هر بی خبر لبیک میگوییم حتی به شعار رمل اندار ها و جادو گران.
◀در این اواخر فیر های فکری تحقیر و توهین هموطنانی را در اسلام می بینم که اظهار همان گونه سخنان در شان بشر و آن هم افغانستانی نیست. حتی آرزوی این گونه الفاظ از شخص روانی هم بدور است چه رسد به اشخاص با عقل سلیم و بدن سالم و فیلسوف،  ما داریم به جامعه ی زندگی میکنیم که اسلامیت شعار اساسی و معتبر قانون اساسی اش را تشکیل میدهد پس آیا نواختن ساز بی دینی از اجتماع کاملا با دین خلاف کلیه امورات انسانی نیست و آیا نقض حقوق بشر و آزادی اجتماعی بحساب نمی آید؟!. 
◀متهم دروغین تعویز نويسان به حکم کتاب جادویی شان بالای شهید فرخنده و سوزاندن جسد وی بدون داشتن کدام علل واقعی یکبار دیگر صدمه ی به دین مبین اسلام وارد شد و اسلام را با مقایسه ی مذاهب و ادیان الهی ناکامل، دهشت، وحشت، بی بنیاد و مجازی تعریف کرد. البته همین که متذکر شدم اینکه انسان های پژوهشگر اسلام را از مرجع رسول خدا و چگونگی سلوک اخلاقی وی می بینند اما هستند کسانیکه این موضوع را بهانه وار نکته ی ضعف بگیرند و دل شيفتگان دیگر را از تقرب قلبی ی که نسبت به اسلام دارند دل سرد سازند و بر راه شان تغییرات ایجاد کنند.
روی هم رفته، عزیزانم هر یکی تان معلوماتیکه از اسلام به ذهن دارید بخاطر ابقای این دین مقدس و جلوگیری از سو استفاده های دشمن برای کسانیکه نمیدانند وسیله شوید و دامنه ی این دین را پهن تر و فراگیر تر بسازید و همیشه نسبت به وجدان تان راست باشید چونکه؛ 
راستی موجب رضای خداست
کس ندیدم که گم شود از راه راست
با ارادت
گل رحمان فراز
 

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.