X

آرشیف

از رنج نامه ها تا گنجنامه!

از همه دوستان و مبارزان راستین راه آزادی و عدالت می خواهم که این یادداشت را حتمأ از شروع تا به انجام بخوانند شاید جواب بسیاری از پرسشها و ابهاماتی را که پس ازامضای طوماری موسوم به موافقتنامه صلح دولت وحدت ملی افغانستان با گلبدین حکمتیار رهبرحزب اسلامی افغانستان نزد همه ء ما خطور کرده و گاهی در یادداشت های این قلم نیز به آن اشاراتی شده است دریابید . هیچکسی نباید تصور فرمایند که وقتی من از خستگی و ضعف اساسی یکی از راهیان نامدار راه آزادی و استقلال مطالبی را مینویسم  متأسف نیستم . زیرا ممکن است با نقد و نوشتن اینگونه یادداشتهای انتقادی  مردم بی پناه افغانستان یک درد تازه ای را پیدا کنند و موجب دردهای تازه ای گردند.
چنانچه شما دوستان آگاهی دارید و شنیده اید آخیرأ با یک مقدمه ای  پرزرق وبرق و پرهزینه وبه کمک دلالان شناخته شده ای دست  گلبدین حکمتیار یکی ازنامدارترین مبارزان و جنگجویان نهضت اسلامی افغانستان را دردست حنیف خان اتمر از بازجویان معروف دستگاه امنیتی رژیم حزب دموکراتیک خلق افغانستان" خاد " که حضوردرمعرکه معروف جلال آباد ازافتخارات خود می داند گِره بست وبسیاری ازقلم بدستان منجمله این قلم درباره این وصلت "سیأ "سی نوشتیم وبرجاگذاشتیم . 

 

ادامه مطلب در اینجا

 

X

به اشتراک بگذارید

Share

نظر تانرا بنویسد

کامنت

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.