X

آرشیف

به بیش از ۱۶۰۰ خانواده‌ی نیازمند در غور مواد خوراکی توزیع شد

مسئولان محلی طالبان در ولایت غور می‌گویند که ۱۶٠۹ خانواده ی فقیر، بی‌بضاعت، متضرر از حوادث طبیعی و خانواده‌های «شهدا» و افراد دارای معلولیت کمک‌های غذایی دریافت کرده‌اند.

خبرگزاری دولتی باختر که تحت کنترل طالبان نشرات دارد، امروز (سه‌شنبه، ۲۹ سنبله) گزارش داده است که این کمک‌های غذایی شامل آرد و برنج بوده که از سوی وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث برای خانواده‌های بی‌بضاعت و متضرر از حوادث طبیعی توزیع شده است.

باختر به نقل از حسام‌الدین منصور، رییس مبارزه با حوادث طبیعی غور گفته است که ۲۵ درصد این کمک‌های غذایی به خانواده‌های «شهدا» و افراد دارای معلولیت توزیع شده است.

رییس مبارزه با حوادث طبیعی طالبان در ولایت غور همچنین گفته است که ۲۳۹ خانواده‌ای که در پی سیلاب‌های اخیر در ولسوالی‌های تیوره و پسابند این ولایت متضرر شده بودند، نیز از این کمک‌ها مستفید می‌شوند. روز گذشته معین وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طالبان نیز جهت بررسی تأثیرات خشک‌سالی و فقر به غور رفته بود. او در دیدار با اقشار مختلف این ولایت تعهد کرده است که کمک‌های بیشتری به ولایت غور اختصاص داده خواهد شد.

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.