X

آرشیف

فعالیت موسسات در غور از سر گرفته شد

منابع محلی در غور تأیید می‌کنند که فعالیت موسسات در غور پس از یک هفته دوباره آغاز شده است.

منابع محلی امروز چهارشنبه، ۱۰ حمل به روزنامه ۸صبح گفتند که مسوولان محلی طالبان روز گذشته با مسوولان شماری از موسسات که فعالیت‌شان در ولایت غور متوقف شده بود، به تفاهم رسیدند.

منابع تصریح می‌کنند که موسسات قبول کرده‌اند آنچه را که از سوی احمد شاه دین‌دوست، والی طالبان برای غور به عنوان اصلاحات مطرح شده‌ است بپذیرند. منابع اما جزییات بیشتری در این مورد ارایه نمی‌کنند. مسوولان موسسات نیز از ارایه جزییات ابا ورزیدند.

پیش از این شماری از موسسات ادعا کرده بودند که مسوولان محلی طالبان از آن‌ها خواسته‌اند تا افراد وابسته به آنان را در این نهادها بگمارند و نیز صلاحیت توزیع کمک‌ها را به مسوولان طالبان بدهند.

گفتنی است که به تاریخ ۲ حمل، احمدشاه دین‌دوست، والی طالبان برای غور دستور توقف کار موسسات در این ولایت را صادر کرده بود.

در دستور والی طالبان برای غور گفته شده بود که «هدف موسسات خدمت به مردم نیست و تمام ارقامی را که ارایه می‌کنند، دروغ است.»

همزمان با دستور منع توقف فعالیت موسسات، چهار تن از مسوولان نهادهای مددرسان نیز بازداشت شده بودند که با پادرمیانی شماری از چهره‌ها آزاد شدند.

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.