X

آرشیف

کارمندان ریاست معارف غور برکنار و طالبان به جای آنان مقرر شده‌اند

کارمندان ریاست معارف غور برکنار و طالبان به جای آنان مقرر شده‌اند

کارمندان ریاست معارف غور برکنار و طالبان به جای آنان مقرر شده‌اند

 

منابعی در ولایت غور می‌گویند که کارمندان حکومت پیشین در ریاست معارف این ولایت برکنار و بست‌های‌شان با بسته‌گان رییس و معاون رییس معارف بدون طی مراحل قانونی و رقابت آزاد پر شده است.

یک منبع که نخواست از وی نام برده شود، به روزنامه ۸صبح می‌گوید که در چند روز اخیر، بیش از ۲۰ تن از کارمندان ریاست معارف غور برکنار شده‌اند.

براساس معلومات منبع، در چند روز اخیر در ۹ بست از جمله مدیریت مالی و اداری این ریاست افراد وابسته به حفیظ‌الله محفوظ، رییس معارف غور و حافظ صابری، معاون او مقرر شده‌اند.

در همین حال، مکتوبی که از این مقرری‌ها به رسانه‌ها رسیده نشان می‌دهد که طالبان شمار زیادی از کارمندان دوره جمهوریت در ریاست معارف غور را برکنار و افراد خود را به جای آنان معرفی کرده‌اند.

افراد برکنارشده در یک عریضه عنوانی ریاست معارف غور این کار را خلاف قانون دانسته و تأکید کرده‌اند که آنان بدون دلیل و جبراً اخراج شده‌اند.

این در حالی است که وزارت معارف طالبان در گذشته طی مکتوبی از مسوولان ریاست معارف غور خواسته بود که کارمندان این اداره را بدون جرم و اجباراً اخراج نکنند.

ریاست معارف غور هنوز در این مورد ابراز نظری نکرده است.

 

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.