X

آرشیف

موسسه خیریه جام غور 4 پایه تبلت را به پوهنتون غور مساعدت کرد

موسسه خیریه جام غور در ادامه کمک هایش، چهار پایه تبلت را به پوهنځی کمپیوتر ساینس موسسه تحصیلات عالی غور مساعدت نمود.
حمیدالله ژواک مسوول این نهاد خیریه می گوید که چهار پایه تبلت را روز شنبه (23 حوت 99) به ريیس موسسه تحصیلات عالی در حضور ريیس و استادان پوهنځی کمپیوتر ساینس تسلیم نمود.
آقای ژواک گفت، موسسه خیریه جام غور به هدف استفاده موثر استادان از تکنالوژی و سهولت در تدریس این مساعدت را انجام داده است.
پوهنیار محمد نسیم وفا، رییس موسسه تحصیلات عالی غور با ابراز قدردانی از مساعدت های موسسه خیریه جام غور گفت، این نهاد تحصیلی همواره در حال رشد است و نیازمندی های استادان و محصلان نیز با گذشت زمان افزایش مییابد.
آقای وفا از مساعدت های میز و چوکی و کمپیوتر و دیگر لوازم اداری و تدریسی موسسه خیریه جام غور درسال 1391 یاد آور شد و از مسوولان این نهاد خیریه خواست تا کمک های شان را در بخش های مختلف با موسسه تحصیلات عالی ادامه دهند.
موسسه خیریه جام غور از حدود دو دهه به اینطرف مساعدت های در بخش تعلیم و تربیه، صحت و همچنان افراد دارای معلولیت انجام میدهد، اخیرا این نهاد یک لیسه را در فیروزکوه و یک کلینیک صحی را در ولسوالی دولتیار مساعدت نموده است.
شنبه 23حوت 1399
نویدالله پژواک
وبسایت جام غور

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.