X

آرشیف

والی و قوماندان امنیه غور به ولسوالی چهار سدۀ ولایت غور سفر نمودند و مسؤلیت های امنیتی آن ولسوالی تن

یوم جمعه مورخ 20 سرطان 1393 سید انور رحمتی والی غور ، جنرال احمد فهیم قایم قوماندان امنیه ولایت غور و هیئت همرای شان به ولسوالی چهار سدۀ ولایت غور سفر نمودند و با خانواده های شهدا و مجروحین حادثۀ اخیر و مردم ولسوالی چهارسدۀ ولایت غور دیدار و همدردی کردند . فرماندۀ پولیس غور گفت : « مسؤلیت ها و وظایف امنیتی پولیس در ولسوالی چهارسدۀ ولایت غور تنظیم شده است ، در حال حاضر پولیس ملی ، پولیس نظم عامه و اردوی ملی در آن ولسوالی مستقر شده اند و کنترول اوضاع به دست دولت است ، امنیت تأمین و هیچ نوع تشویق وجود ندارد و همکاری مردم ، محاسن سفیدان و علمای ولسوالی چهار سده نسبت به گذشته بیشتر شده است ، تعهدات تازۀ صورت گرفته است که مردم بیشتر از گذشته همکار دولت باشند ، نواقص که در کار های امنیتی آن ولسوالی از قبل وجود داشت ؛ بصورت ریشه ای بر طرف شده است ، این فعالیت ها و دست آورد ها باعث می شود که امنیت در ولسوالی چهار سدۀ ولایت غور تأمین شود » . آقای قایم از مقاومت وایستاده گی پولیس به همکاری مردم ولسوالی چهار سدۀ اظهار قدر دانی می کند .
مردم ولسوالی چهار سده می گویند : « در حادثۀ اخیر ولسوالی چهار سده ، طالبان ولایات بادغیس ، فاریاب ، غور ؛ بعض ولایات دیگر دست داشتند و حتی تروریست های خارجی در بین آنها دیده شده است » . 

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد
کامنت

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.