X

آرشیف

پیام تبریکی بمناسب فرا رسیدن عید سعید قربان سال ۱۴۳۷ هجری قمری
سپتامبر 12, 2016

jameghor

پیام تبریکی بمناسب فرا رسیدن عید سعید قربان سال ۱۴۳۷ هجری قمری

اختر ته ځكه خوشالېږم چې مرور جانان به ما پخلا كوينه
اختر یوه لویه خوشحالی ده چي زړونه اخلی پری د عمر پیوندونه

فرا رسیدن خجسته ایام عید سعید قربان  و جشن پیروزی در آزمون های  مکرر الهی را برای ملت دردمند و همیشه آزموده شده افغانستان تبریک میگوئیم. هر چند عید ها و جشن ها با خوشی ها همراه است، اما عید افغانها خیلی متفاوت از آعیاد ساکنین این کرۀ خاکی است و میشود تسلیت و تبریکی را با هم آمیخت، چون سالهاست که مردم ما در فاصله  بین عید ها در دریا اشک و خون غرق  و با عبور از آزمون های پیهم  تا هنوز مقاوم و پا بر جا اند. هم  بار رنج و هم افتخار پیروزی را  درین آزمون کدۀ تاریخی به آغوش گشیده اند.
دست اندر کاران وبسایت جام غور، درین ایام  پرمیمنت و پر فیض از خداوند منان استدعا دارند تا  روح معرفت و بیداری، ایثار و فدا کاری را در بین ملت محروم افغانستان به اوج آن رسانیده، محبت و یکدلی، اتحاد و همبستگی و فرهنگ عالی هم پذیری را نصیب شان گرداند. از بارگار پروردگار لایزال التجا داریم تا بعد ازین صدائی مهیب تانک و توپ و صفیر گلوله های مرگ بار  جنگ و دشمنی  را از فضای زندگی مردم و کشور مان خاموش سازد. امید وارم در سال های اینده تنها پیام خوشی و پیروزی را نثار پیشگاه ملت سر بلند و هردم شهید افغانستان نمائیم.

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.