X

آرشیف

پیام مطبوعاتی روند 3 افغانستان بمناسبت سوم ماه می روز بین المللی رسانه

کابل، یکشنبه 13 ثور 1394 سوم می روز بین المللی رسانه، مبارک باد.

روند 3 افغانستان این روز را به تمام مسوولین، خبرنگاران، تیمهای تخنیکی، و سایر کارکنان گرامی خانوادهء رسانه یی افغانستان مبارک باد عرض میدارد.
 
میدانیم که در این 13 سال گذشته، با چه فراز و نشیب های، رسانه های افغانستان توانستند که برای خود در هر بخش و کنار از افغانستان جایگاه بسازند و نیز منافع ملی را به گونه های معیاری آن مد نظر بگیرند. با وجود مشکلات در خانواده ی رسانه یی افغانستان، ما به تمامی امور رسانه یی کشور، احترام قایل هستیم و از جریان کاری شان حمایت قاطع میکنیم. همه رسانه های با افتخار این میهن، باید از این پس در مورد منافع ملی، حاکمیت ملی و ملی گرایی، بیشتر از پیش جدی باشند و نگذارند دشمنان این مرز و بوم، از این حالت استفاده ی سوء نمایند.
 
این رسانه ها همیشه برای منفعت های ملی گام های موثر برداشته اند و برای دشمنان سوگند خورده ی این سرزمین، جواب دندان شکن "نه" داده اند.
 
روند 3 افغانستان از دولت افغانستان و مسوولان امور، تقاضا میکنیم تا همه رسانه های افغانستان را مورد توجه قرار داده و همه ی شان را یکسان حمایت و تشویق نمایند. همچنان، ما از تمامی قوه های دولت افغانستان میخواهیم به زودی، قانون دسترسی به معلومات را مرعی الاجرا نمایند تا خبرنگاران و همکاران شان، معلومات دست اول و بر وقت را به مردم افغانستان از این طریق اطلاع رسانی کنند.
 
روند 3 افغانستان یکبار دیگر حمایت و پشتیبانی قاطع خویش را از رسانه های عزیز و حقوق خبرنگاران و کارکنان گرامی رسانه ها، ابراز میدارد و بخاطر افغانستان آباد، آزاد و با حیثیت، همگام با رسانه ها و دست اندرکاران آن، برای این سرزمین، کار میکند و گام های استوار میبردارد.
 
با قوت نسل نو، به سوی افغانستان توانمند.
 
بخش مطبوعات و معلومات || Communication & Info

0791919152 / 0795190819 / 0799575759 / 0700203739 

با ما از این طریق نیز بتماس شوید:
در فیسبوک:    www.facebook.com/rawand3.org
در تیوتر:        www.twitter.com/rawand3kbl
ایمیل آدرس:    rawand3.kbl@gmail.com
 

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.