X

آرشیف

عبدالقادر ولیزاده بحیث قوماندان امنیه غور معرفی شد
سمونوال عبدالقادر "ولیزاده" بحیث قوماندان امنیه ولایت غور توسط نور محمد کوهنورد والی آن ولایت به پرسونل قوماندانی امنیه غور معرفی و به کارش آغاز نمود.
والی غور در مراسم معرفی قوماندان امنیه خطاب به طالبان گفت"ما جمهوریت را به امارت مبدل نمیکنیم و طالبان باید این را بدانند که با وحشت و دهشت در میان مردم بی گناه ملکی نمی توانند به هدف شوم خویش برسند، زیرا مردم زعیم خود را از طریق انتخابات تعیین مینمایند."
آقای کوهنورد افزود، در سال جاری طالبان ولایات همجوار غور به شکل حشر وار به این ولایت آمدند و در اکثر نقاط حملات تهاجمی کردند که خوشبختانه به همت و شجاعت نیروهای امنیتی و دفاعی و مردم غور جنگ را بدون کدام دست آورد باختند.
 
والی غور از وضعیت اجتماعی و قومی در آن ولایت صحبت نمود و همچنان از قوماندان جدید خواست تا در تنظیم پرسونل، اعاشه و اباته سربازان توجه بیشتر نمایند.
 
سپس سمونوال عبدالقادر ولیزاده قوماندان جدید امنیه غور به پرسونل خویش و مردم غور اطمینان داد که مسوولیتِ را که رهبری کشور بدوش وی گذاشته است مطابق قانون نافذه کشور از هیچ نوع سعی و تلاش دریغ نخواهند ورزید.
 
یک شنبه 3 حوت 1399
نویدالله پژواک
وبسایت جام غور
 
X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.