X

آرشیف

برای ۱۶۶ فامیل بیجا شده در غور بیشتر از ۲.۵ میلیون افغانی پول نقد مساعدت شد
 
مسوولان اداره امور مهاجرین و عودت کنندگان غور می گویند که در طی دو روز گذشته برای ۱۶۶ فامیل بیجا شده از جنگ و نا امنی در غور، مبلغ (۲۵۶۰۰۰۰) دو میلیون و پنجصد و شصت هزار افغانی پول نقد را توزیع نمودند.
 
عبدالرؤف غفوری، آمر مهاجرین و عودت کنندگان غور به بخش خبر وبسایت جام غور گفت:" این مبلغ پول به تناسب وضعیت اقتصادی فامیل های بیجا شده توزیع گردیده که برای ۸۲ فامیل، هر فامیل ۲۲ هزار افغانی و برای ۸۴ فامیل دیگر، فی فامیل ۹ هزار افغانی در نظر گرفته شده بود".
آقای غفوری افزود، این فامیل ها به دلیل جنگ و نا امنی ها از ولسوالی های چهارسده، شهرک و منطقه میدان بره خانه مربوط فیروزکوه بیجا و در نواحی مختلف شهر فیروزکوه جابجا شده بودند که بعد از سروی موسسات همکار با همآهنگی آنان مستحق کمک شناخته شده و در دو مرحله برای آنان پول نقد توزیع گردید.
قابل ذکر است که این مبلغ پول از جانب موسسه ACTED با همآهنگی آمریت امور مهاجرین و عودت کنندگان غور برای فامیل های مستحق تهیه و توزیع گردید.
 
چهارشنبه ۸ اسد ۱۳۹۹ برابر است با ۲۹ جولای ۲۰۲۰
نویدالله پژواک
وبسایت جام غور
 
 
X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.