X

آرشیف

آغاز حملات هوایی و زمینی در غرب فیروزکوه

منابع محلی می گویند که در عملیات نیروهای ویژه ارتش در غرب فیروزکوه، به طالبان و مردم ملکی تلفات وارد شده است؛ اما جزیات این تلفات تا حال روشن نیست.
این عملیات که به هدف پاکسازی مناطق از وجود طالبان گفته شده است؛ شب گذشته در قریه خواجگان ولسوالی دولنیه و صبح روز دوشنبه در منطقه امروتک فیروزکوه از هوا و زمین آغاز شد.
مردم محل می گویند که از چند ساعت به این طرف نیروهای هوایی ارتش ملی در منطقه امروتک از هوا و زمین داخل قریه و طالبان را که در حال فرار بودند، آماج قرار دادند و همچنان نیروهای پیاده ارتش بعد از تصرف این قریه به تلاشی منازل مسکونی پرداختند.
یک باشنده قریه دهن امروتک در تماس تلیفونی به بخش خبر وبسایت جام غور چنین گفت:"طالبان از آغاز درگیری به طرف بند باین فرار کردن، طیاره ها طالبان فراری و منازل مسکونی در امروتک را هدف گرفتند، کسی جراات رفتن به قریه را ندارد، شاید تلفات بیشتر باشد."
قریه امروتک در حدود 35 کیلومتری غرب فیروزکوه موقعیت دارد.
در همین حال، نیروهای ویژه ارتش شب گذشته در قریه خواجگان عملیات انجام داده اند که به گفته مردم در این عملیات به طالبان آسیب نرسیده است و مقدار جنگ افزار و موترسایکل ها بدست نیروهای ارتش افتاده است.
 
جزیات خبر بعدا منتشر خواهد شد
 
دوشنبه ۲۷ جوزا ۱۳۹۸ برابر است با ۱۷ جون ۲۰۱۹
نویدالله پژواک
وبسایت جام غور
 

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.