X

آرشیف

مردم غور خواهان جانشینی فرزند ملکزاده در شورای ملی شدند

بعد از اعلان نتایج نهایی انتخابات ولسی جرگه از ولایت غور، صدها تن از باشندگان این ولایت خواهان جانشینی یکی از فرزندان مرحوم داکتر محمد ابراهیم ملکزاده در شورای ملی شدند.
باشندگان این ولایت از محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور میخواهند تا به ۱۹۴۳۸ آراء مردم، به نفع داکتر محمد ابراهیم ملکزاده در صندوق ها ریخته بودند، احترام گذاشته و در صورت عدم پزیرش جانشین؛ آنان آماده هستند تا برای انتخاب نماینده شان برای دومین بار به پای صندوق های رای بروند.
نام مرحوم داکتر محمد ابراهیم ملکزاده در صدر جدول نتایج نهایی انتخابارت شورای ملی دور هفدهم قرار دارد که با اخذ ۱۹۴۳۸ رای در سطح کشور بلندترین رقم رای را به خود اختصاص داده بود.
باشندگان ولسوالی های شهرک، ساغر، تولک، پسابند و دولینه ولایت غور در تجمعات و راهپیمایی های گسترده که از چند روز به این طرف راه اندازه نمودند، از حکومت وحدت ملی میخواهند تا به خواسته های آنان رسیدگی شود.
در قطعنامه های صادره از طرف باشندگان غور آمده است: "مردم ۶ ولسوالی غرب فیروزکوه با وجود تهدیدات بلند امنیتی به قیمت جان شان در انتخابات اشتراک نموده، اکثریت مطلقِ رای خویش را به نفع ملکزاده (بزرگ‌ترین حامی سیاسی و نظامی شان) استفاده کردند، که اکنون با نبود نما ینده فقید شان  نباید رای این تعداد مردم نادیده گرفته شود."
داکتر محمد ابراهیم ملکزاده نماینده مردم غور در دور پانزدهم و شانزدهم ولسی جرگه و نامزد پیشتاز در دور هفدهم این جرگ بتاریخ ۱۶ دلو۱۳۹۷ فوت کرد.
 
دوشنبه ۵ حمل ۱۳۹۸ برابر است با ۲۵ مارچ ۲۰۱۹
نویدالله پژواک
وبسایت جام غور


 

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.