X

آرشیف

از ۲۷ حوت، روز ملی خبرنگاران در غور تجلیل شد

قبل از ظهر امروز دو شنبه ( ۲۷ حوت ) که با روملی خبرنگاران مصادف است، در شهر فیروزکوه مرکز ولایت غور، با حضور سرپرست مقام ولایت، رییس شواری ولایتی، روسای ادارات دولتی و غیر دولتی، نهاد های صنفی خبرنگاران، زنان و جوانان در سالن جلسات مقام ولایت، از این روز تجلیل و بزرگداشت به عمل آمد.
این محفل از طریق کمیته مشترک رسانه‌ها راه اندازه شده بود، یارمحمد یاور مسوول اتحادیه ملی ژورنالستان افغانستان در ولایت غور، در قدم نخست ترور آقای خیرخواه را محکوم نموده و این را ضایعه‌ی بزرگ دانسته و از حکومت خواهان پیگیری جدی این قضیه شد.
سپس آقای یاور، روی چالش‌ها و مشکلات خبرنگاران به طور مفصل بحث نموده و خبر نگاران را بال‌های مطمین دولت در عرصه مبارزه با فساد، تحقق عدالت و بلند بردن سطح آگاهی در جامعه عنوان نموده و از نهادهای کمک رسان رسانه‌ی خواست تا در قسمت ظرفیت سازی خبر نگاران بیشتر از پیش همکاری نمایند تا خبر نگاران بتوانند مسلکی‌تر عمل کنند.
در این محفل، حبیب الله راد منش معاون و سر پرست مقام ولایت، فضل‌الحق احسان رییس شورای ولایتی، فخرالدین آریا پور رییس اطلاعات و فرهنگ، علاالدین محمدی نماینده خبر نگاران، عبدالحی خطیبی سخنگوی والی و جمعه گل یعقوبی رییس صحت عامه، هریک باالنوبه ضمن ابراز تبریکی روز ملی خبرنگار، برای خبرنگاران؛ از کار کردهای خبرنگاران غور، ستایش نموده اند.
قابل ذکر است که مسوول اتحادیه ملی ژورنالستان در غور، از گفت‌و ‌گوهای صلح حمایت نموده و از طرفین دخیل در این گفت‌وگوه‌ها خواست تا به آزادی بیان احترام گذارند و جایگاه خبر نگاران را که در این عرصه چندین سال قربانی داده اند، نباید نا دیده گرفته شود.
در ختم محفل، خبرنگاران غور، از سوی اتحادیه ملی ژورنالستان، مقام ولایت، ریاست اطلاعات و فرهنگ و شفاخانه ولایتی، به پاس زحمات ارزنده شان لوح تقدیر دریافت نمودند.

دوشنبه ۲۷ حوت ۱۳۹۷ برابر است با ۱۸ مارچ ۲۰۱۹
نویدالله پژواک
وبسایت جام غور

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.