X

آرشیف

موسسه خیریه جام غور بنیاد جمشیدی را مساعدت نمود

موسسه خیریه جام غور در ادامه کمک های خویش، برای بنیاد ملالی جمشیدی کمپیوتر، ولچیر، الماری، اعصاچوب، کتابچه و مواد نظافتی مساعدت نمود.
حمیدالله ژواک مسوول موسسه خیریه جام غور می گوید که بنیاد ملالی جمشیدی این کمک ها را برای زنان دارای معلولیت و نیازمندان مساعدت خواهند کرد.
مسوول موسسه خیریه جام غور گفت، مواد مساعدت شده به این بنیاد شامل ۶ پایه ویلچیر با ۴ جوره تایر اضافی، ۲ پایه کمپیوتر لبتاب، ۵ پایه اعصاچوب، یک کارتن کتابچه، دو کارتن مواد صحی و یک پایه الماری بوده که از طریق این بنیاد برای نیازمندان توزیع خواهد شد.
ملالی جمشیدی مسوول بنیاد جمشیدی می گوید که چند تن از زنان دارایی معلولیت و شاگردان مکاتب قبلا به آنان درخواست کمک داده و این مواد را برای آنان توزیع خواهند کرد.
خانم جمشیدی گفت، قبل از این نیز مواد مورد نیاز خانم ها را از موسسه خیریه جام غور دریافت نموده بود و برای افراد نیازمند در فیروزکوه توزیع نمودند.
موسسه خیریه جام غور با سابقه بیشتر از یک دهه فعالیت های خیریه و انسان دوستانه خویش که در بخش های صحت، معارف و افراد دارای معلولیت است، برای باشندگان حوزه غرب انجام داده است.

شنبه ۱۱ حوت ۱۳۹۷ برابر است با ۲ مارچ ۲۰۱۹
نویدالله پژواک
وبسایت جام غور

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد
کامنت

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.