X

آرشیف

آمر و سرطبیب شفاخانه ولایتی غور رسما معرفی و آغاز بکار نمودند

اکتر میراجان احمدی بحیث آمر و داکتر محمد نصیر پارسا بحیث سرطبیب شفاخانه ولایتی غور، امروز از سوی والی آن ولایت معرفی و به کار آغاز نمودند.
غلام ناصر خاضع والی غور ضمن ابراز قدردانی از کار و فعالیت پرسونل شفاخانه ولایتی جهت تداوی مریضان گفت، کمتر سراغ داریم که داکتر نوکریوال در نیمه شب بالای بستر مریض اشک جاری کند، من در شفاخانه ولایتی غور شاهد دلسوزی چنین وضعیت بودم.
والی غور، از دلسوزی و پشت کار داکتر احمدی به نیکویی یاد نمود و گفت، وی حاضر است معالجه زخمیان ناشی از جنگ را بطور رایگان در "کلینیک شخصی معالجوی متخصص میراجان احمدی" تداوی نماید.
در همین حال، کمال الدین مودودی رییس شورای صلح و فضل الحق احسان رییس شورای ولایتی غور ضمن تبریکی، کارکردهای داکتر میراجان احمدی را در سطح غور بی پیشینه خوانده و از تلاشهایش در راستای طبابت، اظهار قدردانی نمودند.
 داکتر میراجان احمدی و داکتر محمد نصیر پارسا از قدردانی و حمایت مردم و نهاد های دولتی سپاسگزاری نموده و اظهار داشتند که آنان از طریق پروسه دولتی به این‌سمت ها گماشته شده و آنچه در توان دارند از مریضان دریغ نخواهند کرد.
داکتر احمدی خطاب به پرسونل شفاخانه ولایتی غور گفت:"همه ی ما مکلف هستیم تا در سال روان بیشتر به وظایف رسمی رسیدگی شود تا کارهای شخصی".
در پایان محفل معرفی، الحاج داکتر محمد عارف لعلزاد سرطبیب پیشین شفاخانه ولایتی غور از کمبودات و مشکلات این شفاخانه سخن‌گفت و از مسوولان اداره محلی خواست تا در رفع آن با مسوولان وزارت صحت عامه گفتگو نمایند.
 
شنبه ۴ حمل ۱۳۹۷ برابر است با ۲۴ مارچ ۲۰۱۸
نویدالله پژواک
وبسایت جام غور
 

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.