X

آرشیف

صد ها طالب به هدف سقوط شهرک آمادگی میگیرند

مسوولان امنیتی در شهرک می گویند که صدها طالب در شمال این ولسوالی به هدف حمله بر مرکز شهرک آمادگی میگیرند از سوی هم نیروهای دولتی مستقر در این ولسوالی و افراد خیزش های مردمی نیز در مقابله با طالبان سنگر های دفاعی ایجاد کردند.
طالبان بعد از سقوط ولسوالی تیوره در حال حاضر تصمیم حمله بر ولسوالی شهرک را دارند، بی توجهی اداره محلی و در عموم دولت مرکزی در سقوط تیوره نگرانی های شهروندان غور را در قبال ولسوالی شهرک بیشتر ساخته است.
بر اساس گزارش های منابع معتبر امنیتی در ولسوالی شهرک، یک گروپ از طالبان به سرکردگی ملا احمدشاه و مولوی عبدالکریم در منطقه اوستوه قرار دارند و گروپ دیگر این گروه به رهبری "شیخ" از پل کمنج گذشته و بطرف دهن مرغه در حرکت اند تا بعد از انسجام نیروها به همکاری ملا مصطفی بر این ولسوالی حمله نمایند.
از سوی هم، نیروهای خیزش مردمی به رهبری ملا برهان و فضل احد در مناطق غرب، شمال شرق و شرق ولسوالی مستقر اند.
منابع وابسته به قوماندان فضل احد می گویند که افراد آنان در کوتل غوک و منطقه کره لیلی درحال آمادگی جنگ با طالبان حضور دارند.
ذبیح الله مجاهد که خود را سخنگوی طالبان معرفی میکند در تماس به رسانه ها گفته است که ملا مصطفی و محسن خان کمنجی با افراد شان به آنان بیوسته و قصد حمله بر مراکز دولتی را دارند.

یکشنبه اول اسد ۱۳۹۶ برابر است با ۲۳ جولای ۲۰۱۷
نویدالله پژواک
وبسایت جام غور
 

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.