X

آرشیف

۱۰۱۵ قلم مواد کمکی موسسه خیریه جام غور توزیع گردید

موسسه خیریه جام غور ۱۰۱۵ قلم جنس که شامل کمپیوتر لبتاب و دسکتاب، ویلچیر و چوکی برای افراد دارای معلولیت، میز، چوکی، بسته های صحی، خریطه های لباس پرسونل طبی، تخت مریضان با دوشک و غیره مواد کمکی بود، برای نیازمندان و نهاد های صحی، مدنی و اجتماعی در ولایت غور توزیع نمود.
حمیدالله ژواک رئیس موسسه خیریه جام غور می گوید که این اجناس به اساس درخواست نهاد های اجتماعی، مدنی، تعلیمی، صحی و مردم عام تدارک و به گونه مجانی توزیع گردید.
آقای ژواک میگوید که اقلام بزرگتر این مواد شامل 41 پایه کمپیوتر لبتاب و دسکتاب با ۹۸ پایه میز و ۶۸ پایه چوکی و همچنان ۴۴ پایه تخت شفاخانه با ۵۹ تخته دوشک به ادارات مکاتب و دفاتر، کلینیک های صحی، نهاد های مدنی-آموزشی و فرهنگی، محصلین و شاگردان در ولایات غور و هرات توزیع شد.
به گفته وی، علاوه بر این یک مقدار مواد دیگری چون کارتن های مواد و لوازم طبی و خریطه های لباس، عصاچوب برای معلولین، لوازم بازی اطفال و عینک نمره یی و دیگر اجناس نیز شامل این کمک ها بوده است.
رئیس موسسه خیریه جام غور گفت، این مواد به شورای محصلین غور در هرات، نهاد جوانان پسابند، نهاد جوانان کندیوال، نهاد آموزشی و فرهنگی تکاپو، انجمن اجتماعی کاروان نور، اتحادیه داکتران حیوانی در فیروزکوه، کلینیک های صحی پسابند، آمریت ثبت احوال نفوس تیوره، لیسه های پوزه لیچ، سلطان راضیه غوری، سلطان علاوالدین غوری، سلطان شهاب الدین غوری، بی بی خدیجه الکبرا، رادیو صدای عدالت، شوراهای انکشافی تله ها، تسرقی، کاسی، شیخهای کاسی، کندیوال، مدرسه، اخته خانه چشتی ها، نوآباد فیروزکوه، پوزه لیچ علیا و سفلی، پشته نور دولت یار، اولاد عمر سمک (دولتیار) و ده هاتن از افراد نیازمند به گونه رایگان توزیع گردید.
مسوولان این نهاد خیریه میگویند که هدف آنان سهیم شدن در کار های خیر و رفع نیازمندی های اولیه بخش های معارف، صحت و کمک به افراد بی بضاعت و دارای معلولیت و همچنان تقویت نهاد های مدنی و اجتماعی است.
گفتنیست که تهیه و تدارک این مساعدت ها در بیرون از کشور توسط داکتر عبدالقادر علم مدیر مسوول وبسایت بین المللی جام غور صورت میگیرد و همچنان در افغانستان توسط حمیدالله ژواک رئیس موسسه خیریه جام غور و داکتر محمد ناصر علم آمر مالی و اداری این موسسه تنظیم و بر بنیاد نیازمندی های موجود توزیع می گردد.
قابل یاد آوری است که در اوایل کمک های موسسه خیریه جام غور زیر نام "کمک های وبسایت جام غور" صورت میگرفت و از ۴ سال به اینطرف این کمک ها به گونه رسمی به موسسه خیریه جام غور محول گردید است.
موسسه خیریه جام غور و وبسایت بین المللی جام غور از ۱۲ سال به اینطرف کمک های خیریه و بشردوستانه ی را برای مردم غور الخصوص قشر جوان اعم از شاگردان، محصلان، نهاد های مدنی و آموزشی، اشخاص بی بضاعت و دارای معلولیت و نهاد های ارایه کننده خدمات عامه انجام داده است که همواره مسوولان این نهاد مورد تقدیر و تشویق جامعه قرار گرفته اند.
حمیدالله ژواک مسوولا این نهاد خیریه می گوید که بنابر تلاش های همکاران بیرون مرزی شان کمک های این نهاد در سال دوبار صورت میگیرد و قرار است تا چند ماه آینده محموله های کمکی آنان به غور برسد.
 
پنج شنبه ۷ ثور ۱۳۹۶ برابر است با ۲۷ اپریل ۲۰۱۷
نویدالله پژواک
وبسایت جام غور


 

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.