X

آرشیف

درگیری میان افراد داعش و طالبان در غور دو کشته و زخمی برجا ماند

افراد قاری رحمت الله منسوب به داعش و ملا ملنگ یکی از قوماندانان طالبان در منطقه غلمین، مربوط مرکز ولایت غور، با هم درگیر شدند که در نتیجه یک طالب کشته شد و یک تن دیگر آنان زخم برداشت.
جنرال ضیاالدین ثاقب آمر امنیت قوماندانی امنیه غور با تائید این خبر گفت، افراد قاری رحمت الله منسوب به داعش با افراد ملا ملنگ درگیر شدند که بعد از دو ساعت جنگ یک تن از افراد ملا ملنگ کشته شد و یک تن دیگر زخم برداشت است.
آقای ثاقب می گوید که این درگیری ساعت ۱۰ قبل از ظهر امروز (دوشنبه ۱۴ حمل ۹۶) خاتمه یافت و افراد داعش بطرف مرغاب و طالبان به ناوه غلمین رفتند.
به نقل از منابع محلی، این درگیری زمانی به وقوع پیوست که افراد ملا ملنگ در حال انتقال جسد یکی از همقطارانش از جانب فیروزکوه به غلمین بودند که در مسیر راه افراد قاری رحمت الله با آنان درگیر شدند.
روز گذشته در همین منطقه (غلمین) در یک انفجار مواد جاسازی شده در موترسایکل ۳ طالب کشته شد و بشمول ملا ملنگ (قوماندان طالبان) ۴ تن دیگر آنان زخم برداشتند که به استثنای ملا ملنگ دیگر مجروحین این رویداد به شفاخانه ولایتی غور انتقال یافته بود که بعدا از چند ساعت یک تن آنان درگذشت.
 
دوشنبه ۱۴ حمل ۱۳۹۶ برابر است با ۳ اپریل ۲۰۱۷
نویدالله پژواک
وبسایت جام غور
 

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.