X

آرشیف

برف باری های اخیر در غور بشمول یک طفل جان 4 تن را گرفت

برف باری ها و سردی هوا در بسیاری از ولایات کشور ضمن خسارات مالی تلفات انسانی را نیز در پی داشت که از جمله 4 تن بشمول یک طفل در ولایت غور جان دادند.
عبدالحی خطیبی سخنگوی والی غور و حامدالله دادفر رییس مبارزه با حوادث آن ولایت می گویند که در نتیجه برف باری ها و سردی هوا بشمول یک طفل 4 تن جان باخته و شماری از مسافرین نیز در یکی از پوسته های امنیتی به دلیل مسدود بودن راه گیر ماندند.
آنان می گویند که یک طفل در مسیر غور-هرات و 3 مرد دیگر در ولسوالی های لعل، ساغر و فیروزکوه آن ولایت از اثر بارش برف، برف کوچ و سردی هوا جان باخته اند.
برف باری های دو روز گذشته تمامی راه های مواصلاتی فیروزکوه با ولسوالی ها و قریه جات را به روی ترافیک بسته است و اداره محلی گفته است که آنان برای بازگشایی این راه ها تلاش دارند.
در همین حال، شماری از مسافرین که از ولسوالی های دولینه، تیوره وشهرک ولایت غور بطرف چغچران و بالعکس آن در حرکت بودن به دلیل ریزش برف و بسته شدن راه بند باین در یکی از پوسته های امنیتی پولیس بسر میبرند.
این مسافرین در تماس تلیفونی به بخش خبر وبسايت جام غور گفتند که آنان از سه روز به اینطرف در پوسته امنیتی بند باین گیر ماندند و هیچ اداره ی برای نجات شان در بازگشایی راه کمک نکرده است.
خان محمد یک تن از این مسافرین گفت، در این سه روز مواد خوراکی و سوخت پوسته امنیتی پولیس تمام شده اگر به زودترین فرصت به آنان کمک صورت نگیرد به دلیل سردی هوا زندگی آنان با خطر مرگ رو برو است.
خان محمد می گوید که تعداد آنان به 17 نفر میرسد که شامل اطفال، زنان و مردان هستند و وضعیت صحی و روحی شماری از آنان نگران کننده است.

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.