X

آرشیف

شهروندان غور 13 جریب زمین و یک دربند حویلی را به معارف اهدا کردند

یکشنبه ۱۷ عقرب ۱۳۹۴ برابر است با ۸ نوامبر ۲۰۱۵
نویدالله پژواک
وبسایت جام غور
 
مردم قریه شیخ المند و حاجی عبدالجبار آهنگرانی 13 جریب زمین و یک دربند حویلی را جهت اعمار تعمیر انستیوت های تخنیکی و زراعتی و همچنان اعمار مکتب به ریاست معارف غور اهدا کردند.
مردم قریه شیخ المند 10 جریب زمین را برای اعمار انستیتوت های تخنیکی و زراعتی در آن قریه به ریاست معارف غور اهدا کردند، باشندگان این قریه قبل ازین نیز زمین های شانرا جهت اعمار لیسه های ذکور و اناث در آن قریه در اختیار معارف قرار داده بودند.
باشندگان شیخ المند از مقام ولایت و ریاست معارف غور خواستند تا بعد از اعمار تعمیر های این دو انستیتیوت را  به نام الحا محمد شاه مجیدی بزرگ قوم و رئیس ارشاد حج و اوقاف غور مسمی نمایند.
طبق یک خبر دیگر، حاجی عبدالجبار آهنگرانی یک دربند حویلی دارای 8 اتاق و تمامی ملحقات آن با 3 جریب زمین دیگر را جهت اعمار تعمیر مکتب در قریه آهنگران به ریاست معارف غور اهدا نمود.
جلسه که به همین منظور در سالون جلسات ولایت برگزار شده بود، سیما جوینده والی غور از فدا کاری های باشندگان شیخ المند و حاجی عبدالجبار آهنگرانی اظهار قدردانی نمود و اهدای زمین و حویلی را شنانه های از دوستی با معارف عنوان نمود.
 قبل از این مردم تله ها حدود 100 جریب زمین را به پوهنتون غور اختصاص داده بودند.

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.