X

آرشیف

توخی: علما مسوول اند تا رابطه به حفظ الصحه به مردم آگاهی دهند

دوشنبه ۱۱ عقرب ۱۳۹۴ برابر است با ۲ نوامبر ۲۰۱۵
نویدالله پژواک
وبسایت جام غور
 
محفل که به مناسبت روز جهانی "شستن دست ها" در فیروزکوه، مرکز ولایت غور، برگزار شده بود، محمد امین توخی معاون ولایت غور بلند بردن سطح آگاهی مردم رابطه به مراعات نمودن حفظ الصحه را از مسوولیت های علمای دین عنوان نمود و از آنان خواست تا در این مورد تلاش نمایند.
آقای توخی روی حفظ الصحه و اهمیت نظافت و امور صحی صحبت نمود و همچنان علاوه بر حفظ الصحه شخصی بر رعایت حفظ الصحه محیطی نیز تاکید کرد و از شهروندان فیروزکوه خواست تا در پاک نگهداشتن شهر و محیط شان تلاش ورزند.
در همین حال، صبغت الله اکبری رییس معارف غور ضمن قرائت پیام وزیر معارف رابطه به روز جهانی شستن دست ها از آمرین مکاتب خواست تا به حفظ الصحه شاگردان توجه نمایند، وی همچنان از علمای غور دعوت نمود تا در کمپاین شستن دست ها و رعایت نظافت و پاکی سهیم شوند و برای مردم در این زمینه اطلاع رسانی نمایند.
روز جهانی "شستن دست ها" ابتکار ائتلاف جهانی بخش خصوصی و عمومی برای شستن دستها با صابون است که از سوی جمع کثیری از دولت ها، موسسات بین المللی، جامعه مدنی، سازمان های غیر دولتی، شرکت های خصوصی و افراد در سراسر جهان حمایت و همه ساله تجلیل می شود.

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.