X

آرشیف

خطیبی: درگیری در تیوره 28 کشته و زخمی برجا گذاشت

شنبه 14 سنبله 1394 برابر با ۵ سپتامبر ۲۰۱۵
نویدالله پژواک
وبسایت جام غور

عبدالحی خطیبی سخنگوی والی غور می گوید که درگیری میان پولیس-نیروهای مردمی و طالبان در ولسوالی تیوره آن ولایت 14 طالب و 4 تن از نیروهای مردمی کشته شده و 10 طالب دیگر زخم برداشته است.
آقای خطیبی می گوید:" این درگیری ساعت 6 صبح جمعه به رهبری ملا جلال (برادر والی نام نهاد طالبان در ولایت غور) در مناطق زرنی و نیلی بین نیروهای مردمی و طالبان آغاز شد و بعد از چند ساعت پولیس ولسوالی به کمک مردم عازم منطقه شدند و درگیری ساعت 6 شام جمعه پایان یافت".
سخنگوی والی غور همچنان گفته است که در این درگیری 7 عراده موترسایکل و مقدار مهمات نیز بدست نیروهای امنیتی افتاده است.

خطیبی: درگیری در تیوره 28 کشته و زخمی برجا گذاشت

اما، مردم محل در تماس های تلیفونی به بخش خبر وبسایت جام غور گفته اند که درگیری تا صبح روز شنبه ادامه داشته که در نتیجه 9 تن طالب کشته شده و یک تن از قوماندانان آنان بنام مولوی محمد نبی زخم برداشته است.
گفته میشود بعد از آن که داکتر ابراهیم ملکزاده وکیل منتخب مردم غور در ولسی جرگه، رهبری جنگ را به عهده گرفت طالبان مواضع شانرا رها و متواری شدند.
مسوولان در اداره محلی غور می گویند که مناطق مهم که قبل ازین به دست طالبان بود، اکنون در تصرف نیروهای امنیتی و مردمی قرار دارد.
طالبان تا اکنون در این مورد به رسانه ها چیزی نگفته اند.

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.