X

آرشیف

تلاش اداره محلی بخاطر جلوگیری از محکمه صحرایی سه تن متهم به قتل در غور

بکشنبه ۳۰ حمل ۱۳۹۴ برابر با ۱۹ اپریل ۲۰۱۵
نویدالله پژواک
وبسایت جام غور

مسوولان اداره محلی غور می گویند که آنان تلاش دارند تا از محکمه صحرایی افرادیکه به اتهام قتل محمد تواب فرزند حاجی محسن توسط مردم محل دستگیر شده اند، جلو گیری نمایند.
محمد تواب فرزند حاجی محسن باشنده منطقه کمنج ولسوالی شهرک چندی قبل از سوی افراد مسلح از منزل اش به جای نا معلوم انتقال و بعد از 4 روز جسدش در منطقه غوک آن ولسوالی یافت شد. در حال حاضر طرفداران مقتول 3 تن را به جرم قتل وی دستگیر و میخواهند محکمه صحرایی نمایند.
عبدالحی خطیبی سخنگوی والی غور می گوید که آنان برای جلوگیر از محکمه صحرایی هیئتی را به محل فرستاده تا وارثین مقتول را قناعت دهند تا این موضوع را از مجرای قانونی و قضایی پیگیری نمایند.
گزارش ها از منطقه حاکیست که فیصله قتل این سه متهم از سوی برخی از علمای منطقه و ملا مصطفی تائید شده است اما بنابر تاکید برخی از بزرگان منطقه مبنی به عذر خواهی از حاجی محسن خان محکمه صحرایی آنان معطل قرار داده شده است.
 همین حال آقای خطیبی می گویند که افراد مسلح بخاطر مختل ساختن وضعیت عمومی و بهره گیری از وضعیت پیش آمده میخواهند تا علیه یگدیگر اقدامات مسلحانه نمایند.
آقای خطیبی وضعیت امنیتی در ولسوالی شهرک را وخیم میخواند و می گوید که ملا محمود با صد نفر مسلح عازم منطقه کمنج شده و از سوی هم ملا مصطفی و ملا برهان نیز در حال آمادگی گرفتن برای جنگ هستند.
 

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.