X

آرشیف

کشته و زخمی شدن ۴ پولیس و یک فرد ملکی در ولسوالی دولینه ولایت غور

شنبه ۲۳ حوت ۱۳۹۳ برابر است با ۱۴ مارچ ۲۰۱۵
نویدالله پژواک
وبسایت جام غور

طالبان مسلح شام روز جمعه (۲۲ حوت ۹۳) بالای پوسته امنیتی پولیس در منطقه برخول ولسوالی دولینه حمله نمودند که در نتیجه دو تن کشته و سه تن دیگر زخم برداشته است.
یک مقام امنیتی در ولسوالی دولینه که نخواست نامش ذکر شود به بخش خبر وبسایت جام غور گفت:" یک تن از افراد کشته شده عوض برادر پولیس اش به این پوسته رفته بود و فرد دوم یک مسافر است که شب را در آن پوسته بسر میبرد".
این مقام گفت، طالبان بعد از تسلط بر پوسته برخول، یک میل پیکا، یک میل راکت، سه میل کلاشینکوف و حدود سه هزار مرمی مختلف النوع را با خود برده اند.
منبع می افزاید، از میان افراد کشته شده غلام شخص است که به عوض برادر پولیس خود بنام سلطان به آن پوسته رفته بود و همچنان فرد دوم یک موتر دار است که بنابر عوارض موترش میخواست شب را در آن پوسته بگذراند.
در همین حال، گزارش های نیز از منطقه برخول حاکیست که یک تن از افراد زخمی شده مزدور یک سرباز پولیس بنام خدای رحیم است که عوض وی به این پوسته رفته بود.
سید احمد سالنگی سرپرست قوماندانی امنیه ولایت غور می گوید که به اساس هدایت وزارت داخله اجازه گفتگو با رسانه ها را ندارد.
در همین حال عبدالحی خطیبی سخنگوی سرپرست ولایت غور حمله بر پوسته امنیتی برخول را تائید کرد، اما از جزیات در این مورد خود داری نمود.
 

X

به اشتراک بگذارید

نظر تانرا بنویسد

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب

This error message is only visible to WordPress admins

Reconnect to YouTube to show this feed.

To create a new feed, first connect to YouTube using the "Connect to YouTube to Create a Feed" button on the settings page and connect any account.