آرشیف

2014-12-21

بنیاد فرهنگی جهانداران غوری

کورسهای زمستانی اکادمی علمی انصاریان

کورسهای زمستانی اکادمی علمی انصاریان

بخش فرهنگی و ارتباطات دفتر مرکزی بنیاد فرهنگی جهانداران غوری

 

 

کورسهای زمستانی اکادمی علمی انصاریان

عبدالطیف غوری یکی از پیش کسوتان جوان و دلسوزدر عرصه تعلیم و تربیه بوده همه ساله از طرف زمستان کورسهای آمادگی را برای دختران و پسران تدویر می نماید، در این کورسها نه تنها به شاگردان مکاتب تخفیف قابل ملاحظه ی را مبذول میدارد، بلکه به

کورسهای زمستانی اکادمی علمی انصاریان

بسیاری شاگردان ناتوان بدون فیس مساعدت انسانی می نماید.

آقای غوری که خود تازه از دانشگاه فارغ گردیده ازدل تمام آنهای با خبر است که تحصیلات شانرا در شدید ترین ضعف اقتصادی دنبال کرده اند و می گوید: "وقتی دیدم بسا از افراد بدون داشتن قلم ، کتاب و لباس مناسب در بدترین حالت بازهم به تحصیلات شان ادامه میدهند وادارشدم آنچه در توان دارم درخدمت نسل جوان وطنم قراردهم ، استاد لطیف ادامه میدهد.. مؤسسه آموزشی انصاریان از بدو تأسیس تا کنون برای پیشرفت اقتصادی فکر نکرده بلکه همیشه در فکر آنست که چگونه؟ چه ترتیب؟ و از کدام راه بتواند به مستضعفین همکاری نماید؟ "

کورسهای زمستانی اکادمی علمی انصاریان

و این احساس آقای غوری اورا وا داشته تا به بیشتر از 50% شاگردانش سبسائدی قایل شده وافتخار آنرا کمایی نمایدکه توانایی همکاری انسانی را به دیگران دارد مضایقه نمی کند.
بخش فرهنگی و ارتباطات بنیاد جهانداران غوری از این حسن نظر محترم عبدالطیف غوری که بانی مؤسسه آموزشی ، علمی و اکادمیک است انصاریان است، قدردانی نموده و موفقیت های مزید ش را با تمام اساتید زحمتکش آن، از درگاه خداوند متعال استد عا میدارد.
نا گفته نماند از آغاز سال 2014 مرکز تربیوی انصاریان به مؤسسه تخصصیی ومسلکی ارتقا نموده که دررشته های مختلف و با استادان مجرب ودانشمند در تربیه اولاد این مرز وبوم ساعیانه مبادرت می نماید.