آرشیف

2014-12-20

بنیاد فرهنگی جهانداران غوری

جلسه هفته وار رهبری و اعضای بنیادفرهنگی جهانداران غوری حوزه غرب دایر گردید

 

بیا ای عالم زیبای قرآن

29حمل 1392برابر با18 اپریل 2013

امروز پنجشنبه 29حمل 1392 جلسه هیأت رهبری و بعضی از اعضای بنیاد فرهنگی جهانداران غوری دردفتر این بنیاد تحت ریاست محترم الحاج سید محمد رفیق نادم دایر گردید.

جلسه هفته وار رهبری و اعضای بنیادفرهنگی جهانداران غوری حوزه غرب دایر گردید

ابتدا در مورد کار های انجام شده صحبت و روی کار کرد های بنیاد فرهنگی جهانداران غوری در ولایت بادغیس توضیحات مفصلی از طرف مسئول فرهنگی بنیاد فرهنگی جهانداران غوری داده شده و علاوه گردید که : باوصف آنکه بنیاد جدیدأ در ولایت بادغیس ایجاد شده هیأت رهبری آن توانسته ضمن دعوت نامه ها و فراخوان های متعددی عنوان علماو روحانیون،فرهنگیان، محصلین و تمام غوری تباران از ایشان خواستند تا دردور این بنیاد جمع شده علاوه از تثبیت هویت شان به کارهای فرهنگی بپردازند.
در جلسه امروزی پیشنهاد گردید که دفتر ازموقعیت فعلی بیک موقعیتی نقل مکان نماید که حد اقل مرکزیت داشته و جای برای کتابخانه در نظر گرفته شود زیرا مدت تقریبأ دوسال است صد ها جلد کتاب این بنیاد با ثربعضی مشکلات که وجود دارد راکد مانده و نتوانستیم در جایی که باید کتابخانه ایجاد میگردید آنرا جابجا نمائیم .

جلسه هفته وار رهبری و اعضای بنیادفرهنگی جهانداران غوری حوزه غرب دایر گردید

اعضای شرکت کننده جلسه تأکید داشتند به همکاری مقام رهبری بنیاد یک جای مناسب برای دفتر جستجو و زمینه مطالعه کتاب به مردم خصوصأ جوانان فراهم گردد و در پهلوی این تعداد دیگری کتب نیز خریداری و بصورت درآمد برای مصارف بنیاد بمحضر فروش قرار داده شود.

جلسه با دعاعیه صلح و سعادت مردم افغانستان خاتمه یافت. با احترام ! بخش فرهنگی بنیاد فرهنگی جهانداران غوری