آرشیف

2014-12-20

بنیاد فرهنگی جهانداران غوری

جلسه نوبتی بنیاد فرهنگی جهانداران غوری حوزه غرب دایر گردید
جلسه نوبتی بنیاد فرهنگی جهانداران غوری حوزه غرب دایر گردید

 

طبق معمول روز پنجشنبه 13میزان 1391 جلسه نوبتی هیأت رهبری بنیاد فرهنگی جهانداران غوری حوزه غرب در دفتر آن بنیاد دایر گردید ، در این جلسه علاوه از اعضای رهبری تعدادی از مردم غور نیز حضور داشتند .
در ابتدا محترم حاجی سید محمد رفیق نادم رئیس بنیاد فرهنگی جهانداران غوری حوزه غرب پیرامون کار های انجام شده معلومات ارائه نموده و از روز جهانی معلم که در سرتا سر افغانستان به خصوص ولایت هرات به گرمی استقبال گردیده بود صحبت نمود و آنگاه از بی سوادی فیصدی زیادی مردم غور و محرومیت شان از نعمت سواد بحث همه جانبه ی صورت گرفت.
شرکت کننده های جلسه در مورد اینکه چگونه می توان به نعمت سواد دست یازید ؟ صحبت های همه جانبه ی نموده و محدودیت های اقتصادی خود و بنیاد جهانداران غوری را نیز در این راستا بر شمردند و چنین فیصله کردند که در شرایط جاری مرکز فرهنگی و آموزشی انصاریان که تصدی آنرا محترم عبداللطیف غوری به عهده دارند در قسمت ارتقای سواد مردم محروم ما تصمیم مقتضی اخذ نمایند .
این مرکز در این برهه توانسته یک شاخه ی دیگری را نیز ایجاد نماید که زمینه ساز خوبی به تعمیم سواد و ارتقای ظرفیت های علمی دانش آموزان می باشد و استاد لطیف در زمینه ابراز آمادگی نموده گفت : ما حاضریم هر چند از هموطنان ما به مرکز انصاریان مراجعه نمایند بدون در نظر داشت فیس ماهوار آنها را بپذیریم و برای با سواد سازی و ارتقای ظرفیت شان مساعی بیدریغانه به خرچ دهیم .
همچنین در روال کنونی هیأت رهبری از رهبری و متصدیان جام زیبای غور که ممد و همراه همیشگی این بنیاد است ابراز سپاس نموده و موفقیت های مزید این رسانه جهانی را از در گاه خداوند لایزال مسئلت نمود.
جلسه با دعای ترقی و پیشرفت مردم ما در روشنایی علم و دانش خاتمه یافت .