X

آرشیف

فضای خـــون و و حشت

در فضای خون و وحشت بال و پر خواهم کشید
جنگلی در قعر ظلمت پر خطر خواهم کشید

دود و آتش منعکس در گوشه ویرانه اش
 چهره منحوس مزدوران  زر خواهم کشید

خانه ، بی درب و پیکر سقف آن ویران شده
نقشه همسایه ی و یرانگر خواهم کشید

در دل جغرافیای اشک وخون میهن ام
نقش شوم رهبران حیله گر خواهم کشید

سر زمین من فدای بته ی کوکنار شد
خرمن گندم به آتش شعله ور  خواهم کشید

سروهای باغ مان در آتش جهل سوخته
طرح خون و آتش و داس و تبرخواهم کشید

گوشه ای از انفجار و انتحار و سنگسار
یعنی در سیمای انسان جانور خواهم کشید

میکشم تصویر سوخته از جوانان وطن
اشیان سوخته ی با خون تر خواهم کشید

مایه فقر و فساد است مافیا در این وطن
منبع فقر و فساد و جنگ و شر خواهم کشید

میکشم تصویر اشک مادر غمدیده را
هم یتیمی پا برهنه تا بسر خواهم کشید

میکنم نفرین " شریفی" عاملان جنگ را
شرح این غمنامه را من مختصر خواهم گشید
 

الحاج عبدالحمید" شریفی"
نیمروز :28/1/1395 

X

به اشتراک بگذارید

Share

نظر تانرا بنویسد

کامنت

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب