X

آرشیف

داود کلکانی، آن روباه گریخته در ناپیداها کجاست؟

 

مینارسازی یا مینار تخریبی، راه حل نی‌ست. مقاومت راه حل است.

چرا منفعل سردرگم شده اید، برخی تاجیکان؟

نخست خائنین خودی تان را رصد کنید و سپس یک حادثه را دنبال و در ختم واکنش نشان دهید.

مهم‌ نی‌ست که طالب در مورد این مینار یا مناره‌های هم‌سان آن چی ‌تصمیم می‌گیرد.

مهم این‌ست که همین مینار، در دوران جمهوری کرزی و غنی ساخته شده و معاونین آن‌ها هم سه تاجیک و یک اوزبیک بوده، وکلا، وزرا، جنرالان‌ فرماندهان، قلدران خودکشی بی‌گانه‌پرست، و سناتورهای مفت‌خوار و به خود برس و سرباز بزن و ترافیک بزن، اعم از مرد و زن تاجیک‌ در آن زمان به کابل حضور داشتند و خودشان را کر و کور انداختند. چنانی که در یک گزارش ویژه گفتم، بیش‌ترین شان با فامیل های شان تذکره‌ی الکترونیکی غنی را دزدادنه و پنهانی گرفتند. مگر از طالب انتظار دارید که گل به دامان تان بریزد؟ همین داوود کلکانی بادی کته‌ی بی غیرت که از نام خادم دین‌رسول‌الله خودش را جا زده، چی کرد؟ در روز دفن جنازه‌ و بقایای جسد امیر حبیب الله، دزدانه از ترس مارشال دوستم گریخت‌. اگر جوانان شمالی و پنج‌شیر نه بودند و فرمانده گل‌حیدر نه بود، جنازه در تپه‌‌ی کلوله‌پشته رها می‌شد.

حالا تنها ویرانی موقت آن میناره را دیدند، برخی ها دهل دو سره در گردن انداختند و طالب را رو سفید کردند‌. ساعاتی نه گذشت که سخن‌گوی شهردار!؟ طالب با افتخار اعلان کرد که این مینار یادآور قدرت نمایی جنوبی‌های علیه به قول وی، اتفاقات آن زمان است، دوباره بازسازی می‌شود و متن همه اتفاقات!؟ آن دوران در آن درج می‌شود. یعنی طالب، تهاجم جنوبی‌های نادر غدار را تایید کرد. پس این شادی های احمقانه‌ی برخی ها از چی‌ست؟

 

ابن توضیحات را بشنوید. تشکر از رفیق شکرالله هم‌درد برای فرستادن لینک.

 

https://www.facebook.com/share/r/1C5WApbaka/

 mohammadosmannajib#

 

https://fb.watch/HfJOYc6ZpN/?

 

محمدعثمان نجیب

نماینده‌ی مبان

 

X

به اشتراک بگذارید

Share

نظر تانرا بنویسد

کامنت

نوشتن دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

مطالب مرتبط

پیوند با کانال جام غور در یوتوب